14-07-2017
   
12-05-2017
   
24-03-2017
   
0.1K
De release datum van F1 2017, de officiële game van de 2017 FI...
0.2K
Cartoon Network opent een wereld boordevol originele helden wa...
0.2K
Microsoft heeft weer enkele Xbox 360-klassiekers speelbaar gem...
Filter de volgende berichten:

...en de volgende berichten:

...en de volgende berichten:


Ik wil deze berichten:



  
LVL
0
Gast (niet ingelogd)
Log-in   Registreer
EG-score: 0 punten
Je bent niet ingelogd. Registreer je eerst en log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord.


Je bent niet ingelogd. Registreer je eerst en log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord.


 Reacties: 2   Stemmen: 138

Feature: Interview met Craig Zinkievich over Neverwinter

  Tip een vriend - Views: 1005291 - Categorie: Column Column - Permalink - Reageer
 23 mei. 2013
14:16
Evilgamerz had de mogelijkheid om enkele vragen te stellen aan de Executive Producer Craig Zinkievich over de F2P Action MMORPG Neverwinter, gebaseerd op de pen en papier RPG Dungeons and Dragons. De game is op dit moment in de Beta fase, dus als je geïnteresseerd bent geraakt door dit interview, dan is het mogelijk om het spel te downloaden en te spelen via de volgende link.



1. Ten eerste willen we je bedanken voor de tijd die je wilt vrijmaken om enkele vragen te beantwoorden over de F2P Actie MMORPG Neverwinter.

A: Geen probleem!

2. Craig kun je jezelf introduceren aan onze lezers over je rol en verantwoordelijkheden als een executive producer gedurende de productie van Neverwinter?

A: Ik ben verantwoordelijk voor…. eigenlijk… alles. : ) Ik zorg ervoor dat het team blij is. Dat de game leuk is. Dat er een visie is voor de game. Communiceren met Marketing, Wizards of the Coars en onze andere partners.

Voornamelijk krijg ik de kans om te werken met een geweldig, creatief en een talentvol team – en het creeëren van MMOs.

3. Kun je ons kort een introductie geven wat we kunnen verwachten van Neverwinter?

A: Een MMORPG gebaseerd op het bekende Neverwinter campaign gids met een revolutionaire actie RPG vecht system. Ohja – het is volledig gratis om te spelen.

4. Neverwinter is gebaseerd op de Dungeons & Dragons rollenspellen en wordt gespeeld door vele spelers. Is Neverwinter D&D getransformeerd in een videogame of hadden jullie een visie om de elementen van D&D te veranderen in een videogame?

A: We zijn allemaal al lange tijd spelers van de pen en papier RPG. Het was een eer om het spel naar dit medium te brengen.

5. Is er een connectie tussen Neverwinter en Neverwinter Nights, gemaakt door Bioware? Of is de naam een toevalligheidje?

A: Neverwinter speelt zich af in dezelfde stad langs de Zwaard Kust als de NWN spellen en de boeken van R.A. Salvatore. Ons spel speelt zich honderden jaren af na NWN2.

6. Quests zijn altijd een belangrijk onderdeel van een MMORPG en D&D heeft een enorme hoeveelheid beschikbare geschiedenis, kunnen we interessante quests verwachten met interessante gameplay en verhalen? Of zullen de quests meer zijn als “verzamel 10 voorwerpen”?

A: Natuurlijk. Onze content designers hebben enorm hard gewerkt om er zeker van te zijn dat elke zone, missie, dungeon en quest volzitten met D&D geschiedenis.

7. In D&D zijn er spelers en dungeon masters en in Neverwinter proberen jullie een soortgelijk systeem te intergreren met de naam “Foundry”. Mensen kunnen hun eigen quests maken. Dit klinkt erg interessant en zou kunnen betekenen dat er altijd nieuwe content is. Hoe werkt de Foundry? Kunnen spelers hun quests delen en ontvang je beloningen of loot wanneer je deze quests speelt of wanneer mensen je quest die je gemaakt hebt geweldig vinden?

A: Spelers kunnen de Foundry gebruiken om hun eigen maps, quests, NPCs en verhalen te creeëren en vervolgens plaatsen ze deze direct in de wereld van Neverwinter. NPCs, deuren en maps van de volledige MMO worden gebruikt in de gecreëerde quests. En dan kunnen de andere spelers de quests spelen alsof het content is gemaakt door Cryptic.

Ons doel is om Foundry content dezelfde diepgang van beloningen te geven als de rest van het spel.

8. De eerste gameplay die we hebben gezien van Neverwinter ziet er interessant uit, met name het vecht system. Het lijkt meer op een actie RPG dan een muis gebaseerde RPG. Kun je iets meer uitleggen over het vechtsysteem?

A: Het is een actie MMORPG. Je selecteert je vijanden met een mouse-look cursor, gebruikt je muisknoppen voor aanvallen en je keyboard knoppen voor grotere aanvallen. Maar het is niet alleen het control schema en de snellere krachten, beweging en reactie is een belangrijk onderdeel van de Neverwinter gevechten – we willen de actie rpg gameplay van consoles brengen naar de persistent wereld content van een MMO.

9. Neverwinter zal free to play zijn vanaf de eerste dag. Denk je niet dat dit een risico kan zijn? En wat voor businessmodel kunnen we verwachten in dit spel? Zullen we moeten betalen voor extra voorwerpen of content?

A: Natuurlijk – het gaat om het maken van een geweldig spel waar mensen enthousiast van worden.

We zijn niet van plan om geld te vragen voor content, classes of toegang van bepaalde functionaliteit in het spel. Het gaat niet om betaal muren of limieten of het vragen van het geld om elke hoek. Ons doel is het vergaren van een enthousiaste basis fans die van het spel houden. Wanneer je dat doet zullen mensen graag willen investeren in het spel. We moeten er voor zorgen dat mensen opgewonden worden door de dingen die ze aanschaffen. Ik denk op het gebied van F2P spellen – dat we goed werk hebben afgeleverd.

10. Wat kunnen we verwachten in de toekomst van Neverwinter na de release van het spel? Zal het spel worden ondersteund en kunnen we updates verwachten?

A: 100% We zijn al bezig met post-launch content. We hebben 10 jaar ervaring met het maken van MMO’s hier bij Cryptic en we weten dat de spellen overleven of falen gebaseerd op de post-launch support. Verwacht snel en veel voor Neverwinter.

11. Wat is je favoriete classe in het spel?

A: Rogue – geen twijfel mogelijk.

12. Wat is je favoriete quest in het spel?

A: Werkelijk? Wil je dat ik het verklap voor je?

Ik zal je een verschrikkelijk antwoord geven. Nevewinter heeft een enorme hoeveelheid aan content: wedstrijden, skirmish events, ‘standaard’ MMO content, crafting, 5-man kerkers en meer. Ik hou van het feit dat er altijd een soort gameplay aanwezig is waar ik zin in heb onafhankelijk van mijn stemming.

13. Wat was de grootste verrassing tijdens de ontwikkeling?

A: Dat zal nog moeten komen – de content en trucs die de Foundry auteurs in hun eigen quests stoppen. Het blijft me maar verbazen.

14. Tot slot wanneer kunnen we Neverwinter verwachten en waar kunnen de lezers het spel downloaden of meer informative verkrijgen?

A: We zijn op dit moment bezig met de Beta. Iedereen kan erin springen en het gratis spelen!

Ga naar www.playneverwinter.com

15. Bedankt voor je tijd en veel success met de game Neverwinter!!!

A: Dank u!

    
   
  (Totaal aantal stemmen: 0)



 Call of Duty: Ghosts draait niet op een nieuwe engine
 Worms The Revolution Collection nu verkrijgbaar
  Gedefinieerde keywords: Neverwinter, Craig Zinkievich, Cryptic, F2P, MMORPG,




Let op: Dit bericht is al meer dan 'n half jaar oud, houd hier dus rekening mee bij het plaatsen van een reactie.

Vorige pagina |  Pagina's: 1



 
Berichtgeving:

Vul hier commentaar in betreffende het nieuwsbericht.
Reageer beschaafd en met respect. Flamers, fanboys en spammers worden verbannen. Registreer je voor meer mogelijkheden.

Smilies:



  Recente games
Downloadbare content
Yooka-Laylee
Toegevoegd op 17-04
    
LocoRoco 2 Remastered
Toegevoegd op 13-06
 
Call of Duty: WWII
Toegevoegd op 24-04
   
Splatoon 2 - 1.1.2 update
Toegevoegd op 27-07
Type: Update/patch
Mafia III - Update
Toegevoegd op 25-07
Type: Update/patch
Destiny 2 - Beta update 1.04
Toegevoegd op 25-07
Type: Update/patch


  Tussenstand member van de maand 07-2017
Laatste actieve gebruikers
JW
Lid vanaf 16-12-14