Schakel over naar de mobile view
      

  
LVL
0
Gast (niet ingelogd)
Log-in   Registreer
Score: 0 punten
Je bent niet ingelogd. Registreer je eerst en log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord.


Je bent niet ingelogd. Registreer je eerst en log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord.


 Reacties: 2   Stemmen: 303

Performance problemen enkele games met PS4-supersampling

 12 feb. 2018
00:20
De supersampling feature in de aankomende PS4 firmware 5.50 is niet voor elke game een succes. De Digital Foundry heeft namelijk bekend gemaakt via de Eurogamer dat ze zeker kunnen constateren dat de beeldkwaliteit met supersampling verbetert, maar dat de performance kan verslechteren.

"De kwaliteit is zeker beter, de ruwe randjes worden een stuk verbeterd en er kunnen meer details herkend worden en ook het flikkeren van het beeld is gereduceerd wat betreft de sub-pixel details. Echter zijn er games die in de tests minder eruit kwamen. Een voorbeeld is The Last Guardian. Het is een game die haar resolutie/higher framerate optie lockt naar de 1080p output met een minder stabielere, hogere resolutie gelockt op de 4K mode. In de supersample mode krijg je een betere kwaliteit, maar het komt wel met een mindere framerate."

Ook Call of Duty: Black Ops 3 zou hetzelfde ervaren, maar in games als Horizon Zero Dawn, Rise of the Tomb Raider en Monster Hunter World zouden daarentegen betere resultaten laten zien.

   


Totaal aantal stemmen: 0




Let op: Dit bericht is al meer dan 'n half jaar oud, houd hier dus rekening mee bij het plaatsen van een reactie.

Vorige pagina |  Pagina's: 1



 
Berichtgeving:

Vul hier commentaar in betreffende het nieuwsbericht.
Reageer beschaafd en met respect. Flamers, fanboys en spammers worden verbannen. Registreer je voor meer mogelijkheden.

Smilies:



www.RandomRunnerKings.nl

  Recente games
Downloadbare content














  Tussenstand member van de maand 08-2018
Laatste actieve gebruikers