Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Hulp nodig: Account verkocht maar koper doet moeilijk.
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Vraag & Aanbod
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 7:38 pm    Onderwerp: Hulp nodig: Account verkocht maar koper doet moeilijk. Reageer met quote
Okay here's the deal:

Koper heeft mijn account gegeven gekregen en 175 euro overgemaakt naar mijn rekening, wat al wel verstuurd is maar nog niet ontvangen.

Hij stuurde mij een mailtje dat hij is ontslagen van zijn werk en dus geen cent kan missen, en vraagt daarom dat ik zijn geld terugstort.

Ik heb inmiddels van het geld een homecinema set besteld dat zaterdag word bezorgd.

Als ik weiger het geld terug te storten, zegt hij da thij de bank belt en er voor zorgd dat hij zijn geld terug krijgt. (Het geld is al van zijn rekening afgeschreven).
Hij is btw een 19-jarige belg.

a) is dit mogelijk? dat hij zn geld terug krijgt? het zou morgen op mijn rekening staan.
b)wat moet ik doen?

Hij kan bijvoorbeeld gewoon keihard aan het liegen zijn, dat hij ergens een andere warlock heeft gevonden. Hij is overigens ook door zn eigen schuld ontslagen, en heeft volgens mij recht op uitkering.

Help me!
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 7:42 pm    Onderwerp: Re: Hulp nodig: Account verkocht maar koper doet moeilijk. Reageer met quote
weebl schreef:
Okay here's the deal:

Koper heeft mijn account gegeven gekregen en 175 euro overgemaakt naar mijn rekening, wat al wel verstuurd is maar nog niet ontvangen.

Hij stuurde mij een mailtje dat hij is ontslagen van zijn werk en dus geen cent kan missen, en vraagt daarom dat ik zijn geld terugstort.

Ik heb inmiddels van het geld een homecinema set besteld dat zaterdag word bezorgd.

Als ik weiger het geld terug te storten, zegt hij da thij de bank belt en er voor zorgd dat hij zijn geld terug krijgt. (Het geld is al van zijn rekening afgeschreven).
Hij is btw een 19-jarige belg.

a) is dit mogelijk? dat hij zn geld terug krijgt? het zou morgen op mijn rekening staan.
b)wat moet ik doen?

Hij kan bijvoorbeeld gewoon keihard aan het liegen zijn, dat hij ergens een andere warlock heeft gevonden. Hij is overigens ook door zn eigen schuld ontslagen, en heeft volgens mij recht op uitkering.

Help me!

a: Hij kan het geld niet terug halen maakt niet uit wat hij allemaal doet hij kan het niet terug halen Wink

b: leg hem uit dat je het geld allang hebt uitgegeven hebt en geen geld hebt en dat het zijn eigen fout is en dat jij hem verder niet kan helpen tja ... en als hij nog steeds moeilijk doet, blok je hem toch?
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 7:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
reply a: Als hij dat wel kan, dan heb ik een probleem want dan geeft ie natuurlijk uit wraak mijn account niet meer terug

reply b: ik heb hem dat al uitgelegd, ook dat het zijn fout is, maar dat kan hem nix schelen hij wilt zijn geld terug
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 7:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
wrijf in je handen en lach hem uit
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 7:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote
weebl schreef:
reply a: Als hij dat wel kan, dan heb ik een probleem want dan geeft ie natuurlijk uit wraak mijn account niet meer terug

reply b: ik heb hem dat al uitgelegd, ook dat het zijn fout is, maar dat kan hem nix schelen hij wilt zijn geld terug

Dan zeg je, tja als het je niets kan schelen moet je voortaan na denken over je aankopen ;/ raad hem anders aan om hem door te verkopen
Terug naar boven
pacific
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 13
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 7:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote
VoltriX schreef:
Dan zeg je, tja als het je niets kan schelen moet je voortaan na denken over je aankopen ;/ raad hem anders aan om hem door te verkopen

dan zit je nog steeds met het probleem dat hij zjin geld misschien wel zo terug kan halen
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 7:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote
eerst informeren bij bank ofzo voordat hij dat doet xD want zo'n 'account trade' is illegaal dus hij kan niets beginnen
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 7:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
VoltriX schreef:

hij werd onverwachts ontslagen zegtie dus heeft ie al het geld nodig wat ie kan gebruiken
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote
weebl schreef:

hij werd onverwachts ontslagen zegtie dus heeft ie al het geld nodig wat ie kan gebruiken

Geloof je het zelf? onverwachts ontslagen? je krijgt altijd waarschuwingen of hij werkt zwart als dealer of wat dan ook maar hij speelt wow dus die kans is heel klein ;/

volgens mij heeft hij een goedkoper accountje gevonden en probeert zijn geld terug te krijgen, weet wel zeker...
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 7:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Of hij wilt het geld terug en behoud jouw account...

Weebl wees niet bang.. jullie hebben een deal, die hebben jullie afgesloten. Die gast kan niks doen ook niet met via de bank of iets...

Gefeliciteerd dat je 175euro hebt verdiend Wink en zoals necrocide al zei "wrijf in je handjes en lach hem maar lekker uit!"
Terug naar boven
pacific
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 13
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
VoltriX schreef:
volgens mij heeft hij een goedkoper accountje gevonden en probeert zijn geld terug te krijgen, weet wel zeker...

weet jij daar misschien meer van met je lvl 62 human warlock?? Twisted Evil
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 8:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
pacific schreef:

weet jij daar misschien meer van met je lvl 62 human warlock?? Twisted Evil

mweh:( snap ut nie
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 8:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Bel even naar je bank, maar volgens mij kun je een normale transactie niet zomaar terug vragen. Wat betreft het zielige verhaal, dat kan net zogoed een leugen zijn. Een deal is een deal, als jij het geld niet terug wil geven dan heeft hij pech.
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Hoe komen jullie erop dat je een transactie kan terugdraaien? Daarvoor moet je eerst een verklaring van de rechter of geschillencommisie hebben toch? bijvoorbeeld als je problemen hebt met een bedrijf..?
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nee, een bepaald soort transactie kan binnen een aantal dagen terug worden gedraaid. Maar weebl je moet gewoon ff doorzetten, hij kan je niets maken namelijk.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Vraag & Aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 3
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende