Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Wat moet een RTS-game volgens jou echt hebben?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Baas
Administrator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Mrt 10, 2007 8:27 pm    Onderwerp: Wat moet een RTS-game volgens jou echt hebben? Reageer met quote
Makers van RTS-games proberen altijd wat te bedenken om zich te onderscheiden van de rest. Welke mogelijkheiden moeten er volgens jou minimaal in een game zitten en wat zou je nog een keer willen zien?
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Za Mrt 10, 2007 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote
RTS Game moet hebben?

Upgrades (wapens/armor upgraden) , verschilende rassen en wel gebalanseert, een groot arsenaal aan wapens + voertuigen + gebouwen , hide and seek systeem, dat mensen zich kunnen verstoppen achter een muurtje bijv.

zulke dingen voor mij
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 11:03 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.
Terug naar boven
The Grimreaper
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 11:08 am    Onderwerp: Reageer met quote
-=SN][PER=- schreef:
Ik zou nog weleens een mix willen zien van fps en RTS. Dus dat je eerst een basis bouwt en dat je dan op een gegeven moment kan kiezen of je een poppetje wil besturen. En verder vind ik het leuk als een RTS via een tijdlijn gaat.

RTS en FPS samen is er d8 k bij commando's strike force en de oude game uprising.

K zou wel meer verplaatsbare gebouwen willen, zoals bijv. in starcraft met de terrans. OF dat je net als de GLA in C&C generals via een tunnel met een groot leger (total war-serie leger) in 1x een verrassingsaanval kan doen
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 11:21 am    Onderwerp: Reageer met quote
-=SN][PER=- schreef:

een tijdje geleden kreeg ik een game opgestuurd waar dat in zat, ancient wars sparta geloof ik.

alleen was dat wel tijdelijk, als speciale kracht
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 3:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
The Grimreaper schreef:

RTS en FPS samen is er d8 k bij commando's strike force en de oude game uprising.

K zou wel meer verplaatsbare gebouwen willen, zoals bijv. in starcraft met de terrans. OF dat je net als de GLA in C&C generals via een tunnel met een groot leger (total war-serie leger) in 1x een verrassingsaanval kan doen

savage was een mix tussen rts en fps dacht ik
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 4:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ja klopt, Savage was een mix daartussen. Was wel een grappige game, maar dat switchen tussen builden en dat fps ging ten koste van het bouwen. Dus kreeg je uiteindelijk toch weer dat FPS gedoe.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Vr Apr 06, 2007 2:09 am    Onderwerp: Reageer met quote
ontopic: wat ik in een RTS wil zien is overzichtbare wereld, minimap, upgrades, unlocks (comm. center nodig om tech building te maken etc.), omgeving gebruiken (bijv. gebouw innemen of brug kapot kunnen maken), resources verzamelen.

sorry dat ik een vrij oud topic weer open maar ik had hem nog niet eerder gezien en wilde er graag op reageren
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:07 am    Onderwerp: Reageer met quote
Wat ik ook wil zien is dat je onverwachts hulp of juist tegestand krijgt van 'verstopte' terroristen/burger ofzo

(is geen oud topic:P)
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Vr Apr 06, 2007 8:22 am    Onderwerp: Reageer met quote
kijk eens naar C&C3, alles wat daar in zit moet een rts hebben!!! C&C3 heeft echt een hoog verslavingsfactor... kijk naar supreme commander dat is best wel vet.. maar ja het raakt me toch niet.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Vr Apr 06, 2007 9:38 am    Onderwerp: Reageer met quote
Denk dat Supreme command meer is voor de mensen die zich echt helemaal in een spel willen verdiepen en alle kneepjes willen leren kennen. C&C is meer vertrouwt en speelt makkelijker.
Terug naar boven
Tailchakra
Trainee
Trainee

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Wo Mei 23, 2007 3:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote
SC is meer voor de mensen die in grotere velden wilt spelen, en een ECHTE oorlog wilt beginnen.. C&C is meer closecombats en snelle actie hou ik wel van Smile
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Wo Mei 23, 2007 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Geef mij maar CoH, dat is tenminste niet alleen maar rushen maar is tactiek een must.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Wo Mei 23, 2007 8:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Tailchakra schreef:
SC is meer voor de mensen die in grotere velden wilt spelen, en een ECHTE oorlog wilt beginnen.. C&C is meer closecombats en snelle actie hou ik wel van Smile
anderhalf maand later... Razz *let op de datum v/d laatste reactie!*
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Mei 23, 2007 8:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Hmmm, had dit topic niet eens gezien volgens mij. Maar Kont, wat is er zo goed aan Company of Heroes? Vind die game wel aardig maar vrij overrated. Het is ook niet echt 'n RTS eigenlijk. Dan vond ik toch THQ's Supreme Commander veel beter. Dat spel baseert zich op zulke grootse veldslagen. Daarom vind ik het misschien nog steeds wel een van de beste RTS-games tot dusver. Jammer dat het spel grafisch wat tekort doet en zoveel geheugen en grafische kracht trekt.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 2
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende