| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Baas
Evilgamer

Geplaatst: Zo Mrt 25, 2007 6:53 pm Onderwerp: Vanaf heden: Verbod op warez |
|
|
|
Beste forumleden,
na overleg met moderators en administrators van dit forum is besloten om vanaf nu alle links naar lokaties met illegaal (auteursrechtelijk beschermd) materiaal (games, software en muziek) te verbieden.
Hiertoe is besloten omdat Evilgamerz steeds meer afhankelijk wordt van ontwikkelaars. Het is op zijn zachtst gezegd lullig om games gratis te ontvangen terwijl er op het forum driftig illegale versies worden gebruikt. Daarom zullen topics waarin links etc. voorkomen vanaf nu direct door de beheerders gesloten, met opgaaf van reden.
Met vriendelijke groet,
moderators en admins Evilgamerz |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Zo Mrt 25, 2007 7:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
boeee boeee... maar vragen over illegale software mag nog wel?
Vinpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mrt 25, 2007 7:03 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ja, dat mag wel, software enigsinds van mij ook wel. Maar geen gelink meer naar warez van games in het algemeen (cracks vooral).
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Gangpower
Hardcoreposter

Geplaatst: Zo Mrt 25, 2007 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik vind die balkies met gallerijen tussen het nieuws door helemaal niks.. btje offtopic maar toch 
Gangpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Jakfire
Hardcoreposter

Geplaatst: Zo Mrt 25, 2007 7:33 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Gangpower schreef: | ik vind die balkies met gallerijen tussen het nieuws door helemaal niks.. btje offtopic maar toch  |
Het is wel wat, maar het staat imo een beetje onoverzichtelijk en slordeg daar tussen het nieuws door.
Laatst aangepast door Jakfire op Zo Mrt 25, 2007 9:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mrt 25, 2007 7:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
Is ff wennen Als het over 'n week nog niet aanstaat dan kan het nogmaals gemeld worden. Op het eerste gezicht is verandering vaak lelijk. Misschien is het volgende week al 10x mooier. De een vind het tot dusver super vet, de ander niet. Ik vind het persoonlijk erg mooi aangezien het de standaard recht toe recht aan structuur van de headlines wat verfraaid.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Gangpower
Hardcoreposter

Geplaatst: Zo Mrt 25, 2007 8:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
nou ik weet het niet.. het staat erg rommelig ik snap wel dat je het iets meer op de voorgrond wil hebben.. als je dat ook wilt want ik kijk er persoonlijk anders nooit op maar misschien kijk ik nu wel een paar screens.. maar ik vind het gwoon niet overzichterlijk staan, doe het dan onderaan de eerste post van de dag, dus dat je het nieuws van die dag boven de gallerij heb staan.
Gangpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Zo Mrt 25, 2007 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
Erhhmm, laten we het even Ontopic houden oke?
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 26, 2007 7:35 am Onderwerp: |
|
|
|
T is misschien handig om dit in de voorwaarden te zetten, dat men het weet voordat men registreerd, dit voorkomt dat er alleen maar mensen voor dit soort dingen komen en verder alleen komen wanneer ze een crack o.i.d nodig hebben, 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Neo
Godlike

Geplaatst: Ma Mrt 26, 2007 9:28 am Onderwerp: |
|
|
|
Nooooooo!!