Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Koffiepauze: Upgrades voor consoles zijn alleen maar goed
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Gaming Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Apr 01, 2007 9:42 pm    Onderwerp: Koffiepauze: Upgrades voor consoles zijn alleen maar goed Reageer met quote
Het overkomt de Xbox 360 met de Xbox 360 Elite die binnenkort zal gaan verschijnen en het overkomt nu ook de Wii (hoogstwaarschijnlijk). Deze laatst genoemde zou namelijk ook een upgrade gaan krijgen. Misschien dan wel niet de editie met de 120 gigabyte harde schijf in de voet van het statief, maar wel de upgrade versie die DVD-playback features met zich mee zal krijgen. Wat vinden jullie van dergelijke upgrades en zouden jullie nu ook al hopen op een PS3 upgrade versie (met 80 gigabyte bijvoorbeeld)? Of vind je het juist een naaistreek dat dergelijke upgrades niet direct uitgevoerd zijn (HDMI bijvoorbeeld bij de Xbox 360)? Een harde schijf van 120 gigabyte bestaat tenslotte al jarenlang en kost niet veel meer dan een schijf met een wat lagere capaciteit. Deze koffiepauze betreft het de genoemde punten, discussieer erop los zou ik zeggen...
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 8:08 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik vind het eerlijk gezegd nogal genaaid. Koop je zo'n ding bij de launch krijg je vrij kort erna al te horen dat er een betere versie van komt. Ik vind het prima als ze na 2 jaar bijvoorbeeld een nieuwe versie uitbrengen die wat kleiner is en misschien wat kleine nieuwe features heeft, maar zodra ze beginnen met een grote harde schijf ed vind ik dat naaierig. Geef dan vanaf het begin af aan iedereen de mogelijkheid te upgraden en stop er meteen HDMI of DVD playback in. Vind het al met al dus nogal naaierig.
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 8:53 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik vind het ook genaaid... ik bedoel koop je meteen bij de launch een console die paar maanden eigenlijk al vervangen word door een betere.. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik geen console koop. Sony heeft het nog netjes gedaan met de ps2. Maar zoals de xbox hoelang was die er voordat de 360 kwam? Ik was ook wat terughoudend om een psp te kopen. Straks kwam er na een jaar weer een nieuwe uit, daar gaat je geld dan.

Hopelijk word het geen trend om steeds een "nieuwere" console om de 6maanden te releasen.
Terug naar boven
Yoshi
Elite
Elite

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 7:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik vind een upgrade van een console redelijk dom, laat de ontwikkelaars maar gewoon in een keer de console goed maken en dan klaar. Er wordt nu ook heel veel naar andere consoles gekeken, als de ene een grote harde schijf heeft moeten de andere dat ook. Op deze manier onderscheiden ze elkaar amper, dat is toch ook niet de bedoeling lijkt me.
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote
de console in een andere kleur uitbrengen is wel cool maar een upgrade van de console uitbrengen vind ik focked op
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 9:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Necrocide07 schreef:
de console in een andere kleur uitbrengen is wel cool maar een upgrade van de console uitbrengen vind ik focked op

Klopt, maar dan moet je wel alleen het fontje kunnen veranderen... een nieuwe / zelfde console kopen alleen omdat het fontje anders is? gewoon vervangbaar maken Very Happy
Terug naar boven
Hansie
Godlike
Godlike

BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Word eens wakker iedereen!!!!!!!!!!
Je laat je naaien waar je bij staat , je weet dat die ontwikkelaars er op uit zijn om geld te verdienen dus kan je zoiets verwachten. Blijft natuurlijk wel een klote streek.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 6:35 am    Onderwerp: Reageer met quote
Een console is er naar mijn mening ook zodat je juist geen PC hoeft te kopen en ieder jaar moet upgraden. Straks komen er spellen uit waarbij je console revisie 1 punt zoveel moet hebben en kan je dus net zo goed een PC kopen. Volgens mij schrikt dit kopers af.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik vind het op zijn zachtst gezegd een gemene streek. Het is de zoveelste manier om geld af te troggelen van de consument. Helaas zijn bedrijven net zo slecht bezig als de staat van sommige landen. Je ziet het overal, de consument heeft geld, wij moeten en zullen dat geld krijgen. Soms baal ik er wel van dat mensen hier nog in geloven ook. Het is misschien leuk om een dergelijk superconsole te hebben, maar wat schiet je er in vredesnaam meer mee op dan anderen hebben. Het is puur om aan je vrienden te laten zien dat jij een betere en nieuwere spelcomputer hebt. Als een console word gelanceerd is dat toch anders, puur omdat dan een veel groter publiek erop afgaat. Ik denk ook niet dat hier vele miljoenen van verkocht gaan worden. Ik zou hem zelf niet eens willen hebben, van mij hadden ze deze upgrade wel mogen bewaren tot de volgende generatie spelcomputers.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 3:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote
de games zullen even goed blijven draaien, dus als consument kun je gewoon zelf kiezen.
een upgrade uitbrengen vind ik geen slecht iets, het is gewoon een marketingstrategie, een 2e generatie ipods die meer geheugen heeft is toch ook gewoon slim?

het zijn in ieder geval nooit upgrades waardoor je betere games kunt spelen of iets dergelijks dus ik vind het niet 'genaaid'.

ook moet je weten dat als een technologie pas later ontwikkeld word het zonde is om te wachten tot de volgende generatie platforms, je kan dan beter als producent je huidige console upgraden
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 11:34 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ja ok, maar goed, je moet toch de apparatuur aanschaffen. Je wordt in feite gedwongen straks upgrades te kopen voor de Wii en de Xbox 360 bijvoorbeeld omdat de harde schijf tekort schiet en men zich meer fixeert op de grotere Elite/toekomstige apparatuur.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Zo Apr 22, 2007 12:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Denk je dat Sony dit laat zitten als ze horen dat zelfs Nintendo aan upgrades doet? WinkVery Happy
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Zo Apr 22, 2007 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote
nintendo upgrates? frontjes voor je afstandsbediening, tennisracket etc. ? Razz
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Gaming Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1