| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Baas
Administrator

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 4:02 pm Onderwerp: Prinses Maxima opgenomen in Bronovo |
|
|
|
Prinses Maxima is vanmiddag opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Ze zal daar binnenkort bevallen van haar derde kind.
De twee dochters van prinses Maxima en prins Willem-Alexander, Amalia en Alexia, kwamen ook ter wereld in het Bronovo-ziekenhuis.
Er werd rekening mee gehouden dat de prinses in de tweede helft van april zou bevallen, maar dat is dus eerder geworden. Ze heeft nog lang doorgewerkt. Zo was ze op 8 maart nog bij de start van het project Duizend en een Kracht, dat etnische minderheden helpt bij het zoeken van een baan.
NOS.nl
we kunnen beginnen met speculeren, hoe snel komt het kind eruit??  |
|
| Terug naar boven |
|
|
-=SN][PER=-
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 4:40 pm Onderwerp: |
|
|
|
| WTF die twee ****** ook wat af :\ |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 4:43 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Willem, condooms zijn goedkoper dan kinderen! |
|
| Terug naar boven |
|
|
-=SN][PER=-
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 5:04 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Sphinxx schreef: | | Willem, condooms zijn goedkoper dan kinderen! |
Voor ons idd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 5:25 pm Onderwerp: |
|
|
|
nou wat boeiend... welk seksbeesten blijkbaar  |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 6:12 pm Onderwerp: |
|
|
|
hehe eindelijk iemand in het koningshuis die niet zo preuts overkomt goedzo willempieee!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 6:15 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Als ik die Willem Alexander was zou ik haar ook geregeld wel vol willen pompen. Ze ziet er echt wel dik uit voor haar leeftijd. Maar ja, of ze het deels doet voor de macht van die gast? Ik weet niet maar, ik denk dat als hij niet zo bekend was dat ze niet op hem was gevallen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Hansie
Godlike

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 7:02 pm Onderwerp: Re: Prinses Maxima opgenomen in Bronovo |
|
|
|
| Baas schreef: | Prinses Maxima is vanmiddag opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Ze zal daar binnenkort bevallen van haar derde kind.
De twee dochters van prinses Maxima en prins Willem-Alexander, Amalia en Alexia, kwamen ook ter wereld in het Bronovo-ziekenhuis.
Er werd rekening mee gehouden dat de prinses in de tweede helft van april zou bevallen, maar dat is dus eerder geworden. Ze heeft nog lang doorgewerkt. Zo was ze op 8 maart nog bij de start van het project Duizend en een Kracht, dat etnische minderheden helpt bij het zoeken van een baan.
NOS.nl
we kunnen beginnen met speculeren, hoe snel komt het kind eruit??  |
Doorgewerkt pfffff lame niet lachen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Wiebel
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 7:04 pm Onderwerp: |
|
|
|
Het gaat hier om de geboorte van een kindje en mannen kunnen maar aan één ding denken.. Hoe typisch.. =P Haha sorry, maar t was wel erg gemakkelijk Wat denken jullie wordt t een prinsje of een prinsesje en hoe gaat hij/zij heten? Ik denk dat het een meisje wordt, dus als ze een jongetje willen, moeten ze dan nog een keertje.. =P  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik denk dat het weer 'n meisje wordt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 8:53 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Wiebel schreef: | Het gaat hier om de geboorte van een kindje en mannen kunnen maar aan één ding denken.. Hoe typisch.. =P Haha sorry, maar t was wel erg gemakkelijk Wat denken jullie wordt t een prinsje of een prinsesje en hoe gaat hij/zij heten? Ik denk dat het een meisje wordt, dus als ze een jongetje willen, moeten ze dan nog een keertje.. =P  |
uuhhhh... hoe worden kindjes anders gemaakt? :p denk maar niet dat hun ze laten inplanten hoor
en zal nu wel weer iets van uhm...Chlamydia worden amalia klonk ook al als een ziekte XD
Edit: ik denk dat het ook een meisje wordt. Willem is zelf nou ook niet al te mannelijk imo  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Administrator

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
Maxima is net als boerenkool, eerst moet de vorst eroverheen
mja, beetje veel ophef en gedoe, lading pers bij 't ziekenhuis etc, overdreven als je 't mij vraagt |
|
| Terug naar boven |
|
|
Snackpens
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik denk dat het een jongetje wordt, 3 maal is immers scheepsrecht. Het kind zal wel weer een gekke naam krijgen zoals die andere 2. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 10:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
Schrik je toch als er opeens een schildpad uitkomt...
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
Wiebel
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 11:17 pm Onderwerp: |
|
|
|
| SpawN schreef: |
uuhhhh... hoe worden kindjes anders gemaakt? :p denk maar niet dat hun ze laten inplanten hoor
en zal nu wel weer iets van uhm...Chlamydia worden amalia klonk ook al als een ziekte XD
Edit: ik denk dat het ook een meisje wordt. Willem is zelf nou ook niet al te mannelijk imo  |
Ow... Worden ze niet geplant dan?
Tja, t is in ieder geval een prinsesje! Dus nog geen jongetje!  |
|
| Terug naar boven |
|
|