Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Eventjes een site vertellen
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tailchakra
Trainee
Trainee

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 11:46 am    Onderwerp: Eventjes een site vertellen Reageer met quote
http://www.enimaart.nl.tt

Deze site heb ik pas gemaakt wou even weten wat jullie ervan vonden..

Misschien dat jullie mij een beetje kunnen helpen en gaan registreren.. [Misschien ook beetje actief blijven? Rolling Eyes ]
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 12:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dat laatste is reclamewerving. Daar zijn we niet zo kapot van.

Over de layout zelf: Volgens mij is het een gemodificeerd systeem met 'n template eroverheen. Zou wel zo netjes zijn als je niet je eigen copyright erneer zet, maar ook dat van dat van de makers. De template is gewoon gemodificeerd, dus echt bijzonder vind ik het niet. Het is 'n site zoals je ze erg veel ziet tegenwoordig. Sponsor's is btw niet echt goed gespeld Wink Ik geef er 'n 5je voor.
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 1:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote
mja, als je het zelf hebt gemaakt ziet 't er prima uit (7,5), maar 't zou ook zomaar standaardwerk kunnen zijn.

verder vind ik 'm persoonijk een beetje te donker

sitechecks btw in Netwerken / Programming
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 14
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 5:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zorg er eerst maar voor dat je alles error-free hebt voordat je een site check plaatst Razz:

CRITICAL_ERROR:
Line : generic, class2.php

Error reported as: [6]: Unable to form a valid connection to mySQL. Please check that your e107_config.php contains the correct information.

Wel zo handig lijkt me. Wink
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 7:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Een van de redenen waarom iemand post. Zodat andere fouten eruit kunnen halen. Zie het als een beta test Wink

Site werkt hier overigens ook niet.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 7:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote
SQL-server is down waarschijnlijk.
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 14
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote
-=SN][PER=- schreef:
Een van de redenen waarom iemand post. Zodat andere fouten eruit kunnen halen. Zie het als een beta test Wink

Site werkt hier overigens ook niet.
Snap ik, maar het is wel handig als andere de site ook daadwerkelijk kunnen zien, anders kun je weinig beoordelen lijkt me betreft layout e.d..
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1