Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
DNS foutmelding bij Xbox Live.
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 9:34 pm    Onderwerp: DNS foutmelding bij Xbox Live. Reageer met quote
Sinds 2 dagen geleden kon ik niet meer op Live omdat hij het IP niet kon vinden, na veel gesleutel en dergelijke heb ik het IP weer terug gekregen maar op de een of andere manier loopt hij nu vast op DNS bij de test. Ik zie niet echt duidelijk wat ik verkeerd heb ingesteld bij mijn settings, dus i could use some help.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik heb er geen verstand van, maar is er geen manier om alle settings weer naar default terug te zetten (te resetten) dat ie alle installingen vanzelf insteld? Ik neem aan dat je de eerste keer dat je XboxLive heb gebruikt ook niet zelf hebt lopen instellen...
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 9:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Heb je 'n router? Doet je PC het wel, leg de structuur 'n beetje uit, welke provider etc heb je.
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 4:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb gewoon de laatste maanden op Live kunnen spelen, opeens hield hij er mee op en kreeg ik die foutmelding. Alles staat op automatic, ik heb een router die aan mijn PC zit, en via naar mijn PC heb ik een kabeltje naar de 360. Mijn provider is Chello.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1