Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Dj-FT : Tips en meningen
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Django Steenbrink
Advanced
Advanced

Rating: 2
BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2007 1:06 pm    Onderwerp: Dj-FT : Tips en meningen Reageer met quote
Ik draai voor de onderstaande site's:
http://www.isotx.com/?view=crosus
www.superboyz.nl
Dus het kan zijn dat die vol is.

Daar kan je de winamp link vinden maar ik zet hem hier ook neer om jullie meningen te horen van wat kan beter en ook wat goed is : http://81.171.79.150:8000/listen.pls
Het is van 8:00 tot 16:00 van maandag tot vrijdag en later wordt dit 24 uur per dag 7 dagen per week.

Dit is geen reclame topic want ik wil alleen weten wat jullie ervan vinden.

Sorry als ik het verkeerd heb neergezet ik was aan het twijfelen tussen algemene discussies en muziek
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2007 5:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik zie niet echt in waarom deze online radio meerwaarde biedt boven al die 1000e andere online radio's.
Terug naar boven
Rambo
Wannabee
Wannabee

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 11:41 am    Onderwerp: Reageer met quote
staat precies wel in een raar forum :s
anyway, ik zou proberen draaien in een cafe ofzo, want via internet bereik je toch maar een heel klein publiek vrees ik.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 4:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote
internet radio is gewoon al je nummers op je pc willekeurig afspelen en misschien af en toe er door heen bleren... als je echt dj wilt zijn zou ik rambo's advies volgen
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1