Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Settlers 2 (10 anniversary edition) vraagje!
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 1:00 am    Onderwerp: Settlers 2 (10 anniversary edition) vraagje! Reageer met quote
Kleine kans dat iemand van jullie wel eens settlers 2 gespeeld heeft maar ga toch maar mijn vraag stellen: Hoe kan ik goederen van 1 harbor naar een andere harbor transporteren?
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 11:28 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb het spel wel gespeeld, maar is duidelijk te lang geleden. Misschien heb je hier wat aan: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1122535/14
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 2:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote
heb het al gevonden: gewoon een huisje maken bij je nieuwe harbour en dan worden automatisch de resources verscheept vanaf je oude harbour
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 3:47 am    Onderwerp: Reageer met quote
shit ik zit dus echt helemaal vast in het spel... kan een missie niet halen (heb er al minimaal 6 uur in gestoken...) toevallig iemand die het spel kent?
Terug naar boven
ErnieCool
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 116
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 11:22 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb het wel gespeeld, maar nadat het na 2 skirmishes toch niet zo vet was als ik in gedachten had (de oude nummer 2 dus) ben ik er alweer mee gestopt. Heb geen missie's gedaan dus als het specifiek over een bepaalde missie gaat kan ik je helaas niet helpen.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Zo Aug 12, 2007 11:25 am    Onderwerp: Reageer met quote
je zou de remake eens moeten proberen... als je de tutorial speelt en dan een paar missies doet dan begrijp je spel een stuk beter en misschien ondervind je dan wel waarom het spel zo leuk is!
Terug naar boven
ErnieCool
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 116
BerichtGeplaatst: Zo Aug 12, 2007 2:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik bedoelde juist dat ik de remake niet zo cool vond als ik de oude 2 vond, heb het vroeger vrij veel gespeeld. Maar de remake wist mij toch niet te boeien, het ging me allemaal iets te traag, wat ik vroeger juist relaxt vond, lekker rustig beetje boerderijtje bouwen, mijntje hier, huisje daar ^^.
Waarschijnlijk gewoon teveel gespeeld vroeger Smile
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Ma Aug 13, 2007 3:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
je kan het versnellen hè Razz... op 3x snelheid is het best te doen hoor maarja ik kan je toch al niet meer overhalen... heb inmiddels die 6e missie met ZEER veel moeite gehaald... pffoe!
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1