| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
ErnieCool
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Aug 08, 2007 11:07 am Onderwerp: |
|
|
|
Er zijn ook al zat mensen die zich nu alweer vervelen en nieuwe content willen. Het gerucht gaat nu dat de expansion pas eind mei 2008 uitkomt dus dan is zit er wel 1 jaar en 2 maanden tussen de expansions en is het niet een paar maanden. Sowieso is er nu dus nog meer dan een half jaar om alles te zien. Als de casuals dan nog niet alles hebben gezien zullen ze dat ook niet in 2 jaar zien. Dus dat vind ik niet echt een goed argument. Daarnaast ben ik er vrij zeker van dat er meer mensen zijn die de expansion wel willen dan niet. Dus geeft blizzard gewoon wat de mensen willen.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik denk dat er maar een kleine groep is daar last van heeft en helaas kan je het niet iedereen naar zijn zin maken.
Dan is er altijd nog het item replacement topic dat nogal gevoelig ligt bij veel mensen. Je kunt het bekijken alsof je alle epics voor niks hebt gehaald. Maar dat is niet waar imo, aangezien je wat aan de gear hebt gehad voor de expansion. Door die gear was je beter in pvp of heb je met je guild vette bazen gedowned etc. Als je het ziet alsof je het allemaal voor niks hebt gedaan, waarom speel je dan eigenlijk? Het enige wat ik kan bedenken als reden is dat je het niet eerlijk vind dat je hard gewerkt hebt voor je gear en dat in de expansion casuals opeens weer dezelfde gear als jij hebben. Maar in princip e maakt dat ook niet uit want binnen een maand heb je toch alweer 2x betere gear dan zij.
Maarjah ieder zijn mening natuurlijk . |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 4:26 pm Onderwerp: |
|
|
|
top argumenten! je hebt me, nu ik er over nadenk vind ik die exp.pack wel een goed idee.
Laatst aangepast door wiebl op Di Sep 18, 2007 4:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
ErnieCool
Evil Gamer

|
Geplaatst: Za Aug 11, 2007 11:18 am Onderwerp: |
|
|
|
ben je serieus of was dat sarcastisch ?. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Voltrix
Evil Gamer

|
Geplaatst: Za Aug 11, 2007 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Denk serieus (echt;/) |
|
| Terug naar boven |
|
|
skyward
Wannabee

|
Geplaatst: Zo Sep 16, 2007 8:36 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik ben ersinds kort mee gekapt, eigenlijk is het toch wel een lam spel. Alles herhaalt zich, maar dan met steeds hogere stats .. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Necrocide07
Elite

|
Geplaatst: Zo Sep 16, 2007 9:55 am Onderwerp: |
|
|
|
| je kan ook voor fun spelen ? :p |
|
| Terug naar boven |
|
|
phoenix
Godlike

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 3:12 pm Onderwerp: |
|
|
|
| ja, en als je raid en progress maakt is het echt wel verniemend, nieuwe boss fights enzo |
|
| Terug naar boven |
|
|
Str33tjuh
Wannabee

|
Geplaatst: Ma Okt 22, 2007 12:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb gehoord dat de nieuwe uitbreidng December 2007 uit komt, dat hoop ik wel maar lijkt me toch sterk.
En aangezien ik al 5 level 70 chars heb waarvan 2 fullepic ben ik wel toe aan een char met level 80:D |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Okt 22, 2007 1:16 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Quote: | | ben ik wel toe aan een char met level 80:D |
En ook aan een vrouw.
Maar uitbreiding komt volgend jaar pas. Kan ik mn shaman + warrior gaan lvlen naar lvl 80, yay -.- |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Okt 22, 2007 2:43 pm Onderwerp: |
|
|
|
Veel mensen hoor ik de laatste tijd zeggen dat ze zich vervelen en dat ze maar wat aan viswedstrijden etc mee doen om maar wat leuke items te kunnen verzamelen. Speel het zelf niet of zo maar goed, denk dat men wel moet blijven uitbreiden om de game toch nog wat jaren mee te laten gaan, waarna wel WOW 2 'n keer zal gaan komen. @ Kont, nu al 'n vrouw, kinderen heb je al zeker  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Okt 22, 2007 10:33 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | @ Kont, nu al 'n vrouw, kinderen heb je al zeker  |
Op een oude fiets moet je het leren eh. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Duke
Evil Gamer

|
Geplaatst: Zo Nov 25, 2007 7:31 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Eind Januari is de release volgens CD-WOW. |
|
| Terug naar boven |
|
|
phoenix
Godlike

|
Geplaatst: Za Dec 01, 2007 9:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
| net als T-BC, begin feb. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Voltrix
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Sep 03, 2008 1:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Iemand al de beta gespeelt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Sep 03, 2008 2:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Nee, heb dr nog niks van gehoord ook ;< Ken ook niemand verder die de beta wel speelt. |
|
| Terug naar boven |
|
|