| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Yellow13NL
Elite

|
Geplaatst: Wo Aug 08, 2007 4:10 pm Onderwerp: Geert Wilders pleit voor verbod op Koran |
|
|
|
Geert Wilders pleit voor verbod op Koran
Partijleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wil de Koran verbieden. Hij schrijft dit in een ingezonden brief in de Volkskrant.
Fascistisch boek
Wilders vindt de Koran een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Hij noemt het heilige boek van de moslims 'het islamitische Mein Kampf'. Dit laatste boek mag sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog niet meer in Nederland worden verkocht.
Verboden
Wilders meent dat de Koran net als Mein Kampf verboden moet worden. Het lezen van de Koran moet worden bestraft, vindt hij, ook als dat in de moskee of in huiselijke kring is.
Ehsan Jami
Wilders neemt het op voor de onlangs mishandelde voorzitter van het comité voor ex-moslims, Ehsan Jami. Jami had veel eerder beveiligd moeten worden, betoogt Wilders. Een verbod op de Koran is 'een duidelijk signaal aan islamisten die de Koran als excuus en inspiratie voor geweld gebruiken', meent het Kamerlid. "Genoeg is genoeg", aldus de PVV-leider.
Bron: www.rtlnieuws.nl
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat een Dreuzel eerste klas die Wilders. Ik mag hem aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet slim om de Koran de vergelijken met Mein Kampf. Op www.xboxworld.nl gaf iemand hem nog twee dagen te leven voordat ze hem misschien zouden vermoorden. Ik moet toegeven, dat van Mein Kampf is een strakke actie, maar als hij zo doorgaat leeft hij niet lang meer.
+1 |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Aug 08, 2007 7:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik las het, ok, je mag best zeggen dat de Koran kut is, ik vind het zelf ook kut aangezien het veel te ver gaat. Dat Islam gedoe lokt moorden etc. uit en Allah wordt te veel gezien als ´n uitweg voor ´n moord of daad. Maar om het zo te zeggen is weer typisch Wilders. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Voltrix
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Aug 08, 2007 9:37 pm Onderwerp: |
|
|
|
Tops. 1 week te leven:p
Het kan aan mij liggen maar... wilt hij dood?
ik heb niets met die koran etc te maken maar lol dit is uitlokken ofniet ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evil Gamer

|
Geplaatst: Do Aug 09, 2007 12:41 am Onderwerp: |
|
|
|
Toch wel vreemd dat als deze man zijn mening uit(op een wat lompe manier, ok) meteen iedereen WEET dat hij omgelegd word. Als dat gebeurd, dan heeft Wilders toch gelijk? Nee hoor, het is maar een kleine groep moslims dat agressief is en t verziekt voor andere, maar ondertussen kan niemand er meer iets over zeggen of je word omgelegd. Klein groepje, yeah right.
Laat die lui Wilders maar omleggen, dan geven ze em gelijk ook nog! |
|
| Terug naar boven |
|
|
Neo
Godlike

|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 10:45 am Onderwerp: |
|
|
|
| De Koran verbieden gaat erg ver om nu te doen.. ze kunnen beter alle fouten eruit halen (of hou je dan niks meer over :p ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

|
Geplaatst: Vr Aug 10, 2007 4:22 pm Onderwerp: |
|
|
|
| ik heb de koran niet gelezen en kan er eigenlijk niet over oordelen, maar is het niet een soort bijbel? in dat geval vind ik dat het legaal moet zijn, quote er even een paar erge stukkies uit en dan oordeel ik wel :p |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evil Gamer

|
Geplaatst: Do Aug 16, 2007 5:53 am Onderwerp: |
|
|
|
| Voltrix schreef: | Tops. 1 week te leven:p
Het kan aan mij liggen maar... wilt hij dood?
ik heb niets met die koran etc te maken maar lol dit is uitlokken ofniet ? |
agree, iedereen die tegenwoordig zijn mening uitspreekt heeft een deathwish.
maargoed, de koran verbieden vind ik een beetje te. laat die mensen hun geloof houden. Ja sommige worden achterlijk door dat boek, en gaan zichzelf opblazen. maar dat kunnen ze ook wel zonder dat boek.
En wat willen ze nou gaan doen? elk huis van een moslim infiltreren en de koran verbranden? succes ermee! |
|
| Terug naar boven |
|
|
Duke
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Sep 04, 2007 9:12 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Ik las het, ok, je mag best zeggen dat de Koran kut is, ik vind het zelf ook kut aangezien het veel te ver gaat. Dat Islam gedoe lokt moorden etc. uit en Allah wordt te veel gezien als ´n uitweg voor ´n moord of daad. Maar om het zo te zeggen is weer typisch Wilders. | Mee eens, zag laatst op TV een reportage over de Koran, waar een stukje uit de Koran werd uitgelicht, ik wist niet wat ik hoorde. Ging inderdaad bijna alleen maar over moorden en dergelijke. Maar ze gebruiken hun geloof inderdaad als excuus om te moorden, of dergelijke. Dat gaat echt te ver. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 1:50 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Sja, we gaan dan wel tegen het princiepe vrijheid van geloof in he.. Maargoed, wilders krijgt dit er toch nooit doorheen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
phoenix
Godlike

|
Geplaatst: Za Sep 08, 2007 8:50 am Onderwerp: |
|
|
|
| Duke schreef: | Mee eens, zag laatst op TV een reportage over de Koran, waar een stukje uit de Koran werd uitgelicht, ik wist niet wat ik hoorde. Ging inderdaad bijna alleen maar over moorden en dergelijke. Maar ze gebruiken hun geloof inderdaad als excuus om te moorden, of dergelijke. Dat gaat echt te ver. |
Moet je de bijbel lezen, dat gaat ook niet de heletijd over bloemetjes en bijtjes. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Duke
Evil Gamer

|
Geplaatst: Vr Sep 21, 2007 7:23 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Tsja, dat weet ik niet aangezien ik die nooit heb gelezen, en ik zelf ook niet gelovig ben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evil Gamer

|
Geplaatst: Vr Sep 21, 2007 7:39 pm Onderwerp: |
|
|
|
| phoenix schreef: |
Moet je de bijbel lezen, dat gaat ook niet de heletijd over bloemetjes en bijtjes. |
Er staat nergens in de bijbel dat je "het geloof" hoe dan ook moet verspreiden, met geweld, of wat dan ook. Er staat nergens in de bijbel dat je ongelovige mensen mag afslachten. En er staat nergens in de bijbel, dat als je een heilig oorlog voert ( zowiezo staan er in de bijbel geen heilige oorlogen ) je 7 maagden oid krijgt... Er staan inderdaad verhalen in over veldslagen, kruisigingen etc, maar dat slaat nergens op ongelovige mensen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yellow13NL
Elite

|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 12:15 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Kont schreef: | | Laat die lui Wilders maar omleggen, dan geven ze em gelijk ook nog! |
Helemaal mee eens. Het is net alsof hij omgelegd wil worden om politiek Den Haag wakker te schudden zoals Pim dat ooit eens deed.   |
|
| Terug naar boven |
|
|