| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Gebruik jij nog een CRT Monitor? |
| Ja |
|
57% |
[ 11 ] |
| Nee |
|
42% |
[ 8 ] |
|
| Totaal aantal stemmen: : 19 |
|
Duke
Evilgamer

Geplaatst: Di Sep 04, 2007 9:27 pm Onderwerp: Gebruik jij nog een CRT-monitor? |
|
|
|
Een poll op zijn tijd is altijd wel interessant. Hierbij de volgende vraag:
Gebruik jij nog een CRT monitor? Ik niet meer. Ik zelf ben ongeveer 1 jaar geleden overgestapt naar een TFT Monitor. Maar de kleuren op een CRT zijn nog altijd perfect, en daar kunnen nog steeds weinig TFT's aan tippen. Maar ben toch wel blij dat ik de overstap heb gemaakt naar TFT. Scheelt gewoon enorm veel in ruimte, en het staat ook mooier.
Duke bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 04, 2007 9:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
Heb het jaren gebruikt, heb het nu op m'n 2e PC zitten, waarop ik eigenlijk alleen nog maar VNC. Ik heb nu een 20 inch TFT monitor van Samsung (206BW) en als ik dan terug ga op die 17 inch vierkante monitor (CRT), dan is het echt negatief wennen. TFT is zo ideaal als je het even gebruikt, maar goed, na 'n tijdje hecht je weinig waarde meer aan de verbeteringen en wil je weer groter. 20 inch vind ik inmiddels ook niet meer overgroot of zo. Enig nadeel is dat je dan ook weer hogere resoluties dan 1680x1050 moet gaan draaien, nogal zwaar.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Hansie
Godlike

Geplaatst: Di Sep 04, 2007 10:24 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Zit nog steeds met een Iiyama Vision Master pro 450 die nog steeds voldoet |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 1:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
gebruik denk ook al een jaartje een TFT, en het bevalt me tot nu toe prima, en het ziet er natuurlijk mooier uit 
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 1:59 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Hansie schreef: | | Zit nog steeds met een Iiyama Vision Master pro 450 die nog steeds voldoet |
Hier ook, heb er nog een tijdje 2 gebruikt, maar die staat nu aangesloten op me 2de pc. CRT ftw 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Voltrix
Evilgamer

Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 2:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik had een klote CRT monitor waarbij mijn broertje met een sterke magneet ging kloten... dus toen ik mijn lcd'tje had was ik tevreden en ook nog mooier ruimte besparend idd
Voltrix bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
BarthezZ
Evilgamer

Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 2:35 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Heb nu nog een Iiyaam LF704U (Vision Master 1404) maar ga asap op zoek naar een degelijk TFT'tje want krijg nu zo nu en dan glitches in mn beeld (veroorzaakt door mn monitor) |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 2:58 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ja tuurlijk , vindt het toch wel beter en scherper. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 4:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nee, toen mijn oude CRT op het punt stond om definitief de geest te geven, en ik een nieuwe monitor nodig had, heb ik besloten om een TFT te kopen. was ook nog redelijk geprijst toendertijd.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Koen
Evilgamer

Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 9:24 pm Onderwerp: |
|
|
|
jup, 19inch zwarte vision master 1451  |