Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
ASUS P5K LAN en IDE werkt niet?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 10:19 pm    Onderwerp: ASUS P5K LAN en IDE werkt niet? Reageer met quote
Ik heb een raar probleem, het gaat om het volgende;

Ik heb een P5K mobo gekocht van Asus, werkt allemaal goed, Vista geďnstalleerd, maar nu blijkt het een en ander toch niet te werken zoals het hoort. De LAN adapter werkt namelijk niet (brand licht oranje lampje dat bij mijn mobo niet aanstaant, lijkt wel standby mode of zo, en de IDE-interface werkt niet. De brander werkt wel gewoon op m'n andere P5K moederbord, maar niet op die nieuwe PC. Hij gaat zelfs niet open en of dicht, dat moet toch altijd kunnen, ook zonder IDE aansluiting? Het ligt niet aan de power in ieder geval, die is doorgemeten. Het gaat in feite om het volgende probleem, dat hetzelfde beschrijft, maar zonder nuttige oplossing, bios update gaat overigens vrij lastig, ik heb geen internet, en diskette drive:

http://www.pcadvisor.co.uk/forums/index.cfm?action=showthread&threadid=298904&forumid=1
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1