Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
[PSN] Problemen met Wirecard...
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Console
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Budopower
Wannabee
Wannabee

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 6:33 pm    Onderwerp: [PSN] Problemen met Wirecard... Reageer met quote
Ok, zoals iedereen inmiddels wel weet kan je op het Playstation3 Netwerk niets aanschaffen zonder creditcard.

Vandaar dat ik een Wirecard heb aangemaakt (virtuele Mastercard www.wirecard.com).
Echter ondersteunt de NL store mijn Wirecard niet... en ook de US store accepteerd hem niet.

- Iemand enig idee welke store hem WEL accepteerd?
En als ik dan een spel ofzo aanschaf, is hij dan wel gewoon speelbaar in Engelse taal?
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 6:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Misschien heb je hier wat aan: http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=104445&page=10
Terug naar boven
Gangpower
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Wirecards werken niet meer hebk ergens gelezen, wrschijnlijk moet je toch wachten op pre paid kaarten
Terug naar boven
Ice-T
Wannabee
Wannabee

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 4:06 am    Onderwerp: Reageer met quote
Maar bij de rabobank, of welke bank je zit kun je toch een credit card aanvragen.
Je moet volgens mij wel minimaal 18 jaar zijn, maar dan kun je gewoon een creditcard regelen via je bank.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 7:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Pre-paid kaarten zijn nog niet echt gepland maakte Sony onlangs bekend, dus zal nog wel wat maanden duren denk ik Sad
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Console Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1