Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
GameView - Aflevering 2
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Reacties Evilgamerz content
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Baas
Administrator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 12:16 pm    Onderwerp: GameView - Aflevering 2 Reageer met quote
GameView - Aflevering 2 met Timeshift, Ratchet & Clank en een prijsvraag

Gameview heeft even op zich laten wachten maar door de vakantie en dergelijke andere activiteiten hebben we de tussentijd eenmaling verlengd naar 3 weken. Ditmaal bespreken we Ratchet & Clank in een korte preview, bekijken we de game Timeshift voor de Xbox 360 en hebben we een prijsvraag voor je. Daarnaast nog even het interessantste nieuws op een rijtje. Gamview Episode 3 zal overigens vanaf de Gameplay opgenomen worden. Zie ons dus zaterdags op de Gameplay en verwacht rond dat weekend, al dan niet de week erop een uitgebreide reportage.

Bekijk Gameview aflevering 2

En daarbij wordt het dus ook tijd voor feedback Wink
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 12:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Vaag dat jullie bij timeshift oude beelden laten zien van de eerste graphics. En let een beetje op je articulatie en woordgebruik. Soms heb ik het idee dat jullie niet echt weten wat jullie moeten zeggen. Andere camera standpunten zou ook leuk zijn. Beetje vaag is ook er soms berichten doorheen komen waar je niets van snapt, zoals dat van die hamelton oid.

Verder is het al een stuk beter dan 1 en het kan alleen maar beter worden volgens mij Smile
Terug naar boven
pimthunder
Advanced
Advanced

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 5:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Thanks voor de Feedback, komt helemaal goed allemaal. Volgende keer vanaf de gameplay, gaat echt vet worden!Smile
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 5:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ben benieuwd idd, helaas ben ik er dan niet bij Sad Misschien komen jullie de cameramannen nog tegen Razz Roep dan even dat je van Evilgamerz bent, leuk voor de show Mr. Green
Terug naar boven
Koen
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 81
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 6:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik ga misschien ook naar gameplay Razz
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 6:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
aftiteling ziet er goed uit, zal morgen ff wat commentaar neergooien want kben nu drukk..
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Nov 29, 2007 12:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Episode 3 staat er inmiddels op. Erg vette aflevering naar mijn mening.
Terug naar boven
Wiebel
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 18
BerichtGeplaatst: Do Nov 29, 2007 1:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Was net die episode aant kijken van gameview op de gameplay.. zie ik ineens een vriend van mij zo achterin in beeld.. =P lol.. zal m eens gaan vertellen dattie gefilmd is Mr. Green vond t trouwens wel een hele vette aflevering =)
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Reacties Evilgamerz content Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1