| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Neo
Godlike

Geplaatst: Di Jan 15, 2008 10:19 pm Onderwerp: |
|
|
|
DUDE!
Thnx voor de info
Now I get it  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Neo
Godlike

Geplaatst: Zo Jan 27, 2008 2:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
Sorry voor de bump
Ik ga voor 4GB geheugen.
Dan heb ik heb nog 2 laatste kleine vraagjes:
- stel dat er alleen 32-bit drivers zijn voor mn midikeyboard, kan dit ook werken op 64bit?
- wat is aan te raden: het goedkopere 4x1 GB of het duurdere 2x2 GB ram? of zeg je dat ik als ik voor 64 bit ga dan net zo goed voor 4x2 (=8GB) kan gaan?
Mijn dank is groot!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
BarthezZ
Evilgamer

Geplaatst: Zo Jan 27, 2008 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
32 bit drivers werken niet onder een 64 bit os
Over het algemeen is 2 reepjes sneller dan 1 reepje omdat het "gemirrored" word over de verschillende bankjes |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 11:29 pm Onderwerp: |
|
|
|
2X2 is idd beter, maar wel duurder. Betwijfel of je echt veel meer performance behaalt echter met 2x2 ipv 4x1. Denk dat dat vrij verwaarloosbaar is verder. In ieder geval is dat het grote kritiekpunt van Vista 64 bit, dat gewoon nog lang niet alles 64 bit is wat betreft drivers en vooral programma ondersteuning. Ik heb zelf ook 4 gig mem maar werk gewoon op Vista 32 bit. Je hebt wel hacks die het mogelijk maken om toch 4 gig te gebruiken als die eerste 3 op zijn (3300 MB) maar of die werken weet ik niet. Heb het zelf geprobeerd maar kan dat verder niet zeggen of dat goed werkt aangezien ik vrijwel nooit meer dan 3 gig opmaak.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Neo
Godlike

Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 11:56 pm Onderwerp: |
|
|
|
Maar het is toch zo dat ik bij 4x1 later niks meer kan toevoegen? Alle slots zijn dan toch bezet?
En dan kan ik miss idd beter eerst 32bit Vista nemen en later als het nodig is overstappen op 64 bit.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 30, 2008 6:17 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nee, 8 sloten hebben de meeste mobo's niet nee Maar goed, of 8 gig over 2 jaar nodig is blijft de vraag natuurlijk.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Wo Jan 30, 2008 6:33 pm Onderwerp: |
|
|
|
als microsoft zo blijft verder gaan met hun systemen verzwaren wel