| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Jakfire
Hardcoreposter

|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 13, 2007 4:17 pm Onderwerp: |
|
|
|
Zal mijn geweldige montagecommentaar ook hier eventjes posten.
Vind het beeld van de presentatie een beetje plat, dus ik zou er een licht contrastfiltertje overheen gooien om het allemaal wat beter/mooier te maken.
Daarnaast een beetje een raar GameView logo in de naambalkjes met "Pim" en
"Fons".
Enneh, voortaan eventjes de beelden van de presentatie op zwart zetten als je een trailertje laat zien. Nu zie je de presentatiebeelden nog onder de trailer van Advance Wars vandaan komen.
Al met al goede uitzending, volgende nog beter
~Vanguard (Sam) |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 13, 2007 4:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
Dat laatste was idd 'n beetje raar. De rest was minder storend op zich.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 13, 2007 4:52 pm Onderwerp: |
|
|
|
Op een gegeven moment was ook steeds de microfoon in beeld. En je moet je armen niet over elkaar slaan als je praat, maar praat ook met je lichaam Daarnaast let een beetje op je taalgebruik en ga wat meer in op de spellen. Het is nu een beetje oppervlakkig.
Ik moet zeggen dat ik deze aflevering minder vond dan de vorige.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

Geplaatst: Do Dec 13, 2007 11:17 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik het gewoon gek vind overkomen omdat 2 jongetjes van 15/16 jaar te zien presenteren
De montage en het geluid ziet er erg professioneel uit, maar de presentatie komt wat amateuristisch over (wat natuurlijk ook wel een beetje is, dit is tenslotte geen échte tv )
dit is geen kritiek btw
wiebl bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 13, 2007 11:28 pm Onderwerp: |
|
|
|
Hoezo is het amateuristisch dan 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Jakfire
Hardcoreposter

Geplaatst: Vr Dec 14, 2007 8:03 am Onderwerp: |
|
|
|
De leeftijd hoeft niet amateuristisch over te komen bij een presentatie, als de presentatie maar goed wordt gedaan en de informatie correct is. Want iemand van in de twintig-dertig die niet kan presenteren wil je volgens mij daar niet hebben? Dan is het pas amateuristisch, want iemand van zo'n leeftijd hoort eigenlijk wel wat soepeler over te komen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Vr Dec 14, 2007 8:10 am Onderwerp: |
|
|
|
Jahaaa weer een nieuwe aflevering, dat word weer flink wat commentaarr!!!
( zal hem zometeen op school bekijken )
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 14, 2007 9:44 am Onderwerp: |
|
|
|
Zie idd liever wat jongere gasten dan mensen als mezelf van rond de 20 of ouder... Denk dat ze ook een stuk enthousiaster zijn geworden in de loop der tijd dus vind het niet echt amateuristisch.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Wiebel
Hardcoreposter

Geplaatst: Vr Dec 14, 2007 1:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
Denk dat t vooral belangrijk is om dr mensen neer te zetten die plezier hebben in wat ze doen, anders komt de boodschap ook niet over.. En zo te zien doen ze t wel graag Snap ook wel wat wiebl bedoelt, soms ziet t dr een beetje onwennig uit (en wie zou dat niet hebben voor een camera?) misschien beetje door de zenuwen ofzo, muja, is gewoon normaal =) Vind dat ze t netjes doen, alles komt duidelijk over enzo dus nice job =)
(en iedere aflevering is sowieso goed want jullie draaien muse aant begin dolle boel =P)
Wiebel bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|