Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
bluetooth tijdens opstarten
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Overige harde waren
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yorick
Elite
Elite

Rating: 11
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 5:28 pm    Onderwerp: bluetooth tijdens opstarten Reageer met quote
ik heb als toetsenbord-muis combinatie Logitech DiNovo Media Desktop en MX1000 mousse maar doordat deze via bluetooth werken kan ik ze niet gebruiken om vb in mijn bios te komen... ik moet dus elke keer usb toetsenbord aankoppelen om erin te geraken. Iemand idee hoe ik toch mijn eigen toetsenbord kan gebruiken?
Terug naar boven
Baas
Administrator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 5:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Niet. Voor zover ik weet werkt dat niet doordat services als Bluetooth pas later worden gestart.
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 6:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
het rare is dat het vroeger met mijn vorige stick (die jammer genoeg kapot is gevallen) wel ging. Dus lijkt het mij dat het op een of andere manier toch moet gaan? :s
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 6:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Je hebt daar stekkers voor om zo in PS2 te stoppen. In de BIOS staat ook wel USB-support ergens, misschien staat het daar uit. Maar goed, je moet ff 'n keyboard hebben om dat te bekijken. Staat meestal bij BIOS features.
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2008 2:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
heb het met ps2 toetsenbord bekeken en het enigste wat daar staat is usb controllers, wanneer ik ga kijken heb ik daar 3 opties nl. usb 1.0, 2.0 en nog iets ben ik ff vergeten. maar deze staan alledrie op enabled. ook heb ik een verloopje van usb naar ps2 liggen wanneer ik mn bluetooth stick daarin steek kan ik muis en toetsenbord zelfs niet onder windows gebruiken...
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Overige harde waren Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1