| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Yorick
Elite

|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 5:28 pm Onderwerp: bluetooth tijdens opstarten |
|
|
|
| ik heb als toetsenbord-muis combinatie Logitech DiNovo Media Desktop en MX1000 mousse maar doordat deze via bluetooth werken kan ik ze niet gebruiken om vb in mijn bios te komen... ik moet dus elke keer usb toetsenbord aankoppelen om erin te geraken. Iemand idee hoe ik toch mijn eigen toetsenbord kan gebruiken? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Administrator

|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 5:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Niet. Voor zover ik weet werkt dat niet doordat services als Bluetooth pas later worden gestart. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Elite

|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 6:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
| het rare is dat het vroeger met mijn vorige stick (die jammer genoeg kapot is gevallen) wel ging. Dus lijkt het mij dat het op een of andere manier toch moet gaan? :s |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 6:28 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Je hebt daar stekkers voor om zo in PS2 te stoppen. In de BIOS staat ook wel USB-support ergens, misschien staat het daar uit. Maar goed, je moet ff 'n keyboard hebben om dat te bekijken. Staat meestal bij BIOS features. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Elite

|
Geplaatst: Za Jan 12, 2008 2:03 pm Onderwerp: |
|
|
|
| heb het met ps2 toetsenbord bekeken en het enigste wat daar staat is usb controllers, wanneer ik ga kijken heb ik daar 3 opties nl. usb 1.0, 2.0 en nog iets ben ik ff vergeten. maar deze staan alledrie op enabled. ook heb ik een verloopje van usb naar ps2 liggen wanneer ik mn bluetooth stick daarin steek kan ik muis en toetsenbord zelfs niet onder windows gebruiken... |
|
| Terug naar boven |
|
|