Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
I Am Legend
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Movies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 4:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
In de bios schrik je wel met wat decibels op je nek. Als je zo thuis kijkt schrik ik ook nooit van films. Behalve van de Grudge enigszinds.
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

Rating: 11
BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 4:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote
vind dat dat best wel meevalt behalve dan dat diegene naast mij om de 2 minuten van zn stoel wipte van het verschieten en dat een vader met 3 kindjes van een jaar of 4 de zaal bleitent verlieten (wat maar normaal is voor die leeftijd Mr. Green )
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote
agree @ het einde die tegenvalt.
wel leuk dat de big hero doodgaat. Maar het einde was iets te simpel imo.

edit: Spoiler alert Wink (Baas)
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 5:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
In de bios schrik je wel met wat decibels op je nek. Als je zo thuis kijkt schrik ik ook nooit van films. Behalve van de Grudge enigszinds.

Nou ik heb hem ook in de bios gezien en niet geschrokken...
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 5:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Hmmm, tja, ik ook niet heel erg, maar goed, heb mensen erbij zitten die super erg van dergelijke films schrikken. Ik schrik er wel 'n beetje van soms maar dat ligt puur aan hoe gevoelig je ervoor bent natuurlijk.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2008 4:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik moest ook behoorlijk schrikken van de grudge hoor, die scee in de bus bijvoorbeeld

OT: Ik heb I am legend gezien en ik vond het een prima film met een bizar einde:

spoiler alert
ik begrijp niet waarom de held niet gewoon die granaat gooide ipv de pin er uit trekken en hem in zn hand houden en daardoor suiciden weird

/spoiler alert
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Movies Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2