| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
DonDijon
Hardcoreposter

|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Feb 05, 2008 8:04 pm Onderwerp: |
|
|
|
Haha lol Wiebl, een voorbeeldje van kleuren:
Kijk bijvoorbeeld naar www.imgdumper.com , redelijk saai kijkend naar het grijs/zwart. Door de groene kleur maakt het dit design toch redelijk speels, het strakke gaat er een beetje af. Hierdoor vind ik het mooi. (ieder zijn smaak) |
|
| Terug naar boven |
|
|
BarthezZ
Evilgamer

Geplaatst: Di Feb 05, 2008 9:38 pm Onderwerp: |
|
|
|
Wat zijn web 2.0 kleuren en wat is de definitie van web 2.0? Het isgewoon een verzonnen marketing truukje... Web 2.0 kleuren of design als doel is fout omdat web 2.0 niks is, iets verzonnen en het is afhankelijks van ieders interpetatie...
Er is een duidelijke trend in nieuwe sites en designs, dat is duidelijk zichtbaar, maar dat web 2.0 noemen is onzin.....
<-- anti Web 2.0 geneuzel  |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

Geplaatst: Di Feb 05, 2008 10:40 pm Onderwerp: |
|
|
|
tja dat zijn gewoon de originele bestanden... ik snap ook wel dat het hoort te werken :P
Geplaatst Di Feb 05, 2008 10:40 pm:
| BarthezZ schreef: | Wat zijn web 2.0 kleuren en wat is de definitie van web 2.0? Het isgewoon een verzonnen marketing truukje... Web 2.0 kleuren of design als doel is fout omdat web 2.0 niks is, iets verzonnen en het is afhankelijks van ieders interpetatie...
Er is een duidelijke trend in nieuwe sites en designs, dat is duidelijk zichtbaar, maar dat web 2.0 noemen is onzin.....
<-- anti Web 2.0 geneuzel  | Iemand heeft in 2004 gewoon die term gebruik in zijn presentatie, en dat sloeg aan bij webdesigners. Daarom word die term gebruikt.
wiebl bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
DonDijon
Hardcoreposter

Geplaatst: Wo Feb 06, 2008 2:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
| pfff jij doet blijkbaar dus iets fout. ik heb een werkend voorbeeld, kijk eens of dat wel werkt bij jou en vergelijk.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

Geplaatst: Wo Feb 06, 2008 5:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
heb ik gedaan, ik heb jou bestranden naar de root gekopieerd en de html code gekopieerd naar mijn index.php maar werkte niet, denk idd dat het bots met een ander js-script.
|
| Terug naar boven |
|
|
DonDijon
Hardcoreposter

Geplaatst: Wo Feb 06, 2008 8:12 pm Onderwerp: |
|
|
|
en als je die javascripts er ffe uitweg laat?. je kan ook nog een bepaald iets in de body tag zetten dat het extra aanroept. dat staat op die lightbox pagina
edit:
dit is de bugger:
<body onload="MM_preloadImages('assets/images/buttons/button_home_negative.j pg','assets/images/buttons/button_mij_negative.gif','assets/images/but tons/button_portfolio_negative.gif','assets/images/buttons/button_cont act_negative.gif')">
kan je hier zonder? of werkt de rest dan niet goed?
of:
<body onload="MM_preloadImages('assets/images/buttons/button_home_negative.j pg','assets/images/buttons/button_mij_negative.gif','assets/images/but tons/button_portfolio_negative.gif','assets/images/buttons/button_cont act_negative.gif');initLightbox()">
zoiets?? k weet niet 100% maar ik denk dat dingen die hij ONLOAD tegenwerken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

Geplaatst: Do Feb 07, 2008 12:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
| DonDijon schreef: | en als je die javascripts er ffe uitweg laat?. je kan ook nog een bepaald iets in de body tag zetten dat het extra aanroept. dat staat op die lightbox pagina
edit:
dit is de bugger:
<body onload="MM_preloadImages('assets/images/buttons/button_home_negative.j pg','assets/images/buttons/button_mij_negative.gif','assets/images/but tons/button_portfolio_negative.gif','assets/images/buttons/button_cont act_negative.gif')">
kan je hier zonder? of werkt de rest dan niet goed?
of:
<body onload="MM_preloadImages('assets/images/buttons/button_home_negative.j pg','assets/images/buttons/button_mij_negative.gif','assets/images/but tons/button_portfolio_negative.gif','assets/images/buttons/button_cont act_negative.gif');initLightbox()">
zoiets?? k weet niet 100% maar ik denk dat dingen die hij ONLOAD tegenwerken. |
al geprobeert, werkt niet.
|
| Terug naar boven |
|
|
DonDijon
Hardcoreposter

Geplaatst: Vr Feb 08, 2008 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
| dan weet ik het niet meer. xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Feb 09, 2008 1:58 am Onderwerp: |
|
|
|
Je kunt images ook wel op een andere manier preloaden hoor, zijn veel simpelere scripts voor.
|
|
| Terug naar boven |
|
|