Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Lightbox hulp!
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2008 5:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
heb ik gedaan, ik heb jou bestranden naar de root gekopieerd en de html code gekopieerd naar mijn index.php maar werkte niet, denk idd dat het bots met een ander js-script.
Terug naar boven
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2008 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote
en als je die javascripts er ffe uitweg laat?. je kan ook nog een bepaald iets in de body tag zetten dat het extra aanroept. dat staat op die lightbox pagina

edit:

dit is de bugger:
<body onload="MM_preloadImages('assets/images/buttons/button_home_negative.jpg','assets/images/buttons/button_mij_negative.gif','assets/images/buttons/button_portfolio_negative.gif','assets/images/buttons/button_contact_negative.gif')">

kan je hier zonder? of werkt de rest dan niet goed?

of:
<body onload="MM_preloadImages('assets/images/buttons/button_home_negative.jpg','assets/images/buttons/button_mij_negative.gif','assets/images/buttons/button_portfolio_negative.gif','assets/images/buttons/button_contact_negative.gif');initLightbox()">

zoiets?? k weet niet 100% maar ik denk dat dingen die hij ONLOAD tegenwerken.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Do Feb 07, 2008 12:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
DonDijon schreef:
en als je die javascripts er ffe uitweg laat?. je kan ook nog een bepaald iets in de body tag zetten dat het extra aanroept. dat staat op die lightbox pagina

edit:

dit is de bugger:
<body onload="MM_preloadImages('assets/images/buttons/button_home_negative.jpg','assets/images/buttons/button_mij_negative.gif','assets/images/buttons/button_portfolio_negative.gif','assets/images/buttons/button_contact_negative.gif')">

kan je hier zonder? of werkt de rest dan niet goed?

of:
<body onload="MM_preloadImages('assets/images/buttons/button_home_negative.jpg','assets/images/buttons/button_mij_negative.gif','assets/images/buttons/button_portfolio_negative.gif','assets/images/buttons/button_contact_negative.gif');initLightbox()">

zoiets?? k weet niet 100% maar ik denk dat dingen die hij ONLOAD tegenwerken.

al geprobeert, werkt niet.
Terug naar boven
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2008 7:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote
dan weet ik het niet meer. xD
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2008 1:58 am    Onderwerp: Reageer met quote
Je kunt images ook wel op een andere manier preloaden hoor, zijn veel simpelere scripts voor.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2