Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Weblogs
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 7:38 pm    Onderwerp: Weblogs Reageer met quote
Iedereen zal weten dat in de zomer EG weer vernieuwd wordt maar ook qua functies zullen we het een en ander brengen. Ik zal nog niet gaan verklappen wat allemaal maar op zich wordt het allemaal wel een stuk interessanter voor de gebruikers ga ik vanuit. Mede hierdoor ben ik er over aan het denken om eventueel weblogs te introduceren voor de leden. Echter wil ik graag weten of hier vraag naar is en of mensen zoiets interessant zouden vinden en eventueel gebruiken op EG. Ik bedoel hiermee dus dat mensen hun eigen meningen/teksten/etc kunnen posten in een soort van eigen ruimte gekoppeld aan het EG-profiel. De gedachte hierbij is om hierbij ook reacties mogelijk te maken van andere gebruikers.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 8:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Mijn gedachte hierover is misschien al bekend onder de redactie, maar de EG community mag het ook best horen. Zelf ben ik er namelijk voor, aangezien de leden dan de kans krijgen om eigen content te produceren wat weer verdere positieve gevolgen zal hebben rondom andere, vooralsnog onaangekondigde toevoegingen voor EG. Daarnaast is het gewoon erg leuk om na een leuke ervaring, moeilijke dag of wat anders persoonlijks dit met de rest van de community te delen.
Terug naar boven
Sphinxx
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 8:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik zit hierover in dubio. Aan de ene kant is het natuurlijk, zoals Jakfire zegt, leuk om eigen content te produceren, je eigen verhaal kwijt te kunnen enzo. Maar aan de andere kant weet ik niet hoeveel, en daarna, hoe lang mensen dit gaan doen.

Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote
worden die weblogs ook op de mainpage getoond?

lijkt mij iig wel een leuk idee, beetje bloggen/colummen overgames en hardware etc.

wiebl bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 9:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote
wiebl schreef:

lijkt mij iig wel een leuk idee, beetje bloggen/colummen overgames en hardware etc.

Als het aan mij ligt wel ja, gewoon links of rechts een tabelletje op de mainpage met de meest recente weblogs voor wat meer publiciteit.
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 18
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Het lijkt me belangrijk dat er meer memberfuncties komen om zo meer leden binnen te halen. Weblogs zijn daar een goed voorbeeld van en ik zie er dan ook wel wat in deze te introduceren. Het is natuurlijk wel de grote vraag of dit ook echt aan gaat slaan. Wanneer de vaste bezoekers dit leuk vinden zou het wel moeten lukken. Wanneer de weblogs gaan lopen kun je bijvoorbeeld ook memberrecensies gaan doen.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 9:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Quote:

Dat zou kunnen idd. Indien het gebruikt wordt zeker.

Quote:

Ik zit hierover in dubio. Aan de ene kant is het natuurlijk, zoals Jakfire zegt, leuk om eigen content te produceren, je eigen verhaal kwijt te kunnen enzo. Maar aan de andere kant weet ik niet hoeveel, en daarna, hoe lang mensen dit gaan doen.

Of het veel gebruikt wordt weet je nooit, we zijn natuurlijk geen Hyves etc, maar goed, denk dat het scheelt dat mensen erop kunnen reageren. Ik zou het persoonlijk misschien wel gebruiken. Je meningen posten op EG bv vind ik belangrijker dan ergens anders hetzelfde te plaatsen. Zoiets als je op Tweakers ziet bv.

Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
een rijtje met de meest populaire blogs op de mainpage, dat lijkt me wel wat

Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 11:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Aan zoiets kun je denken ja, maar ook eventueel 'n geheel aparte sectie daarvoor, zoiets als dit:

http://tweakblogs.net/

Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 11:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Aan zoiets kun je denken ja, maar ook eventueel 'n geheel aparte sectie daarvoor, zoiets als dit:

http://tweakblogs.net/

das wel cool imo Smile

Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 2
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende