| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Ma Mrt 31, 2008 10:00 am Onderwerp: |
|
|
|
Misschien inhoudelijk iets minder uiteraard want dat is wel heel veel werk, maar 'n overzicht zou zo er wel uit kunnen zien. De inhoudelijke blogs zullen gewoon de basisopties met zich meebrengen, eventueel later met meer functies die er bij komen bij eventueel succes dan.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Ma Mrt 31, 2008 11:30 am Onderwerp: |
|
|
|
lijkt me inderdaad wel tof en mss een ratingsysteem ofzo erop zette en de beste blogs komen dan op de mainpage ofzo?
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
BarthezZ
Evilgamer

Geplaatst: Ma Mrt 31, 2008 12:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
Lijkt me erg nutteloos om dat als een weblog basd systeem neer te zetten. weblogs zijn er aal genoeg en als je echt user generated content wilt kan je beter naar een andere manier om dat te integreren met je huidige site (maar als je wil dat ik dat uitleg moet je me maar ff poken op msn ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 2:08 pm Onderwerp: |
|
|
|
We gaan zoiets toch proberen, mede door 'n ander systeem dat zal komen proberen we op een bepaalde manier mensen te stimuleren hun eigen blogs te maken en daar hun eigen artikelen te posten, waarover dan ook, en zo de vrijheid te bieden om mensen te laten reageren (enkel leden waarschijnlijk) hierop. Ik zou het zelf ook wel gaan gebruiken denk ik, al is het maar om er m'n persoonlijke standpunten kwijt te kunnen bv, 'n blog is toch iets aparts en voor jezelf. Komen we dus direct bij de volgende vraag, mogen gasten ook comments leveren?
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Do Apr 17, 2008 2:52 pm Onderwerp: |
|
|
|
comments mss wel? ze kunnen dit op reviews etc nu ook mss zelfde systeem ofzo?
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Wiebel
Hardcoreposter

Geplaatst: Do Apr 17, 2008 3:24 pm Onderwerp: |
|
|
|
Mij lijkt t wel tof =) Buiten dat je dr dingen over games/pc/etc. kwijt kunt, leer je elkaar ook een beetje beter kennen lijkt mij... Ik ben dus voor 
Wiebel bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Duke
Evilgamer

Geplaatst: Do Apr 17, 2008 6:11 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ja precies wat Wiebel zegt. Ik ben er dus ook een voorstander van
Alleen moet het dan niet zo fancy worden als Hyve of iets dergelijks. Just basic, so it does what it have to be.
Duke bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 6:30 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nee, wordt wel serieus, geen blije toepassingen die niemand gebruikt en waarmee we vriendengroepen gaan creeëren op EG of zo. Daar houd ik ook niet van.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Duke
Evilgamer

Geplaatst: Do Apr 17, 2008 6:38 pm Onderwerp: |
|
|
|
Oké, dan is het goed. 
Duke bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jun 04, 2008 10:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
Heb btw besloten het nog niet te introduceren bij het nieuwe Evilgamerz, wil het eerst even nader bekijken. Maar er blijft nog genoeg anders over dat momenteel wel al af is dus 
|
|
| Terug naar boven |
|
|