Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
X-box 360 krijgt toch Blu-Ray
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Microsoft Console
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zornik
Newbie
Newbie

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Ma Sep 01, 2008 10:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote
-=SN][PER=- schreef:
Ze kunnen altijd nog een blu-ray speler integreren. Die kan dan uiteraard ook gewoon DL-DVD's afspelen Wink Spellen kunnen dan ook alsnog uitkomen op DVD.

Zoals ik in mijn vorige post duidelijk heb gemaakt.
Microsoft gaat NOOIT een andere drive integreren in de X360.Het is DL DVD en het zal DL DVD blijven.
Games gaan altijd op DL DVD schijfjes komen met later op het jaar alleen de mogelijkheid om je games op de harddrive te zetten.
Ik kan je verzekeren dat deze speculatie al bezig is van voor de launch van de PS3 en ik kan je ook verzekeren dat bovenstaande gegevens een feit zijn.
Zelfs nu dat Sony blijft beweren dat Blu-ray zoveel beter is voor games,kunnen ze nog altijd geen games laten zien met een DUIDELIJK verschil.
De X360 games die op meerdere DVD's staan kan je nog altijd op 1 hand tellen en de toekomst ziet er voorlopig nog goed uit voor DL DVD.
Rond 2010-11 gaan er meer en meer games op meerdere DVD's moeten komen maar dan spreken we al van de nieuwe Xbox.
Indien de PS3 werkelijk een verschil laat zien met Blu-ray VOOR GAMES...dan koop ik vast en zeker nog een PS3 voor de nieuwe Xbox op de markt komt.
Ik geef Sony alle voordeel van de twijfel om te laten zien wat ze kunnen met Blu-ray en of het werkelijk zo'n verschil zal geven.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2008 2:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dan nog, ze kunnen een blu-ray speler integreren voor HD films. Een blu-ray speler leest ook gewoon DL-DVD's Smile

-=SN][PER=- bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Zornik
Newbie
Newbie

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2008 3:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote
-=SN][PER=- schreef:
Dan nog, ze kunnen een blu-ray speler integreren voor HD films. Een blu-ray speler leest ook gewoon DL-DVD's Smile

Dat zal Microsoft niet meer overwegen.De X360 blijft een goedkope "game" console en met Blu-ray maken ze opnieuw de console duurder om te maken.
De levenscyclus van de X360 laat dit gewoon niet meer toe en het zou niet alleen de prijs beïnvloeden maar ook de consument in verwarring brengen.(en veel X360 gebruikers op stang jagen)
Sony heeft gekozen voor een allround product met HD mogelijkheden voor films.
De consument moet dan zelf maar kiezen of ze daar meer voor willen betalen.
Het is alleen nog de prijs die een X360 interessant maakt volgens mij en niet de multimedia mogelijkheden.
De X360 moet dus goedkoop blijven met DL DVD om de afstand te overbruggen tot aan hun nieuwe console.
De naambekendheid van de PS3 blijft in het voordeel van Sony en we zien dat er veel PS2 gebruikers nu overstappen naar een PS3.Een X360 met BR aan dezelfde prijs (of zelfs iets minder) dan een PS3 zou zelfmoord zijn voor de X360.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2008 4:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zornik schreef:

Dat zal Microsoft niet meer overwegen.De X360 blijft een goedkope "game" console en met Blu-ray maken ze opnieuw de console duurder om te maken.
De levenscyclus van de X360 laat dit gewoon niet meer toe en het zou niet alleen de prijs beïnvloeden maar ook de consument in verwarring brengen.(en veel X360 gebruikers op stang jagen)
Sony heeft gekozen voor een allround product met HD mogelijkheden voor films.
De consument moet dan zelf maar kiezen of ze daar meer voor willen betalen.
Het is alleen nog de prijs die een X360 interessant maakt volgens mij en niet de multimedia mogelijkheden.
De X360 moet dus goedkoop blijven met DL DVD om de afstand te overbruggen tot aan hun nieuwe console.
De naambekendheid van de PS3 blijft in het voordeel van Sony en we zien dat er veel PS2 gebruikers nu overstappen naar een PS3.Een X360 met BR aan dezelfde prijs (of zelfs iets minder) dan een PS3 zou zelfmoord zijn voor de X360.

Ze kunnen toch net als nu een duurder model een entree laten maken, maar dan mét HD mogelijkheden voor films. Ik zie het probleem niet zo, niemand heeft er last van. Niet dat het mij wat uitmaakt overigens. Vraag me alleen af waarom jij zo zeker weet dat de microsoft geen blu-ray speler integreert in een nieuw model. Meer keus voor de consument en de games blijven op DVD komen Smile

-=SN][PER=- bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Brandts
Elite
Elite

Rating: 53
BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2008 8:29 am    Onderwerp: Reageer met quote
Er zullen altijd mensen zijn die dan zeuren dat ze een half jaar geleden een 360 gekocht hebben en dat er dan dingen vernieuwd worden die ze dan niet hebben. Wat ze niet beseffen is dat ze goedkoper uit zijn en dus ook gewoon waar voor hun geld hebben.
Daarnaast zijn er nog de personen die steeds de nieuwste producten willen hebben. Nadat ze van een 360 premium zijn overgestapt naar een 360 elite, zullen ze nu weer moeten overstappen. Ook deze games zijn er niet blij mee.
Ik denk dat dit is wat Zornik bedoeld met X360 gebruikers op stang brengen.

Brandts bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Microsoft Console Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2