| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Softdrugs Kan - Poll voor luie mensen die niet willen discussieren |
| Ja, mits verstandig gebruikt |
|
43% |
[ 7 ] |
| Ja, kan altijd! |
|
18% |
[ 3 ] |
| Nee, softdrugs is not done |
|
37% |
[ 6 ] |
|
| Totaal aantal stemmen: : 16 |
|
SpawN
Evilgamer

Geplaatst: Za Apr 26, 2008 6:16 am Onderwerp: |
|
|
|
Vind ik niet. Zolang je er niks aan mist, waarom zou je? ik kan die paar euro dan wel beter besteden. Als ik wil lachen doe ik dat zo wel. ik hoef dat "aparte" gevoel niet
SpawN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Redis
Elite

Geplaatst: Za Apr 26, 2008 12:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
Eigenlijk mis je helemaal niks als je niet blowt vind ik tenminste, 1e keer dat ik dat deed was toen ik 18 was, de meeste beginnen al op 15/16. Daarvoor heb ik ook altijd gelachen enzo nooit het gevoel gehad dat ik iets miste. Dat is ook de reden dat ik maar paar keer per jaar doe, dit jaar pas 1x geblowt. En denk dat de volgende keer pas ergens na de zomervakantie is :p Heb er niet echt bepaald behoefte aan. Denk dat ik er eigenlijk helemaal mee stop, heb maar iets van 5/6 keer geblowt in totaal.
Misschien komt dat wel omdat ik er tegen kan wanneer ik blow verander ik helemaal niet, enige wat gebeurt is dat ik een vreetkick krijg verder niks, en voel klein beetje wat lichter maar dat is ook maar voor een uurtje ofzo.
Als ze softdrugs in nederland zouden verbieden zou ik het gewoon nooit meer doen, ga er niet de moeite voor doen om het dan ergens illegaal te verkrijgen.
Mijn conclusie is gewoon je mist helemaal niks als je geen soft drugs gebruikt en je heb het helemaal niet nodig |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 3:43 pm Onderwerp: |
|
|
|
tja ik doe ooik geen moeite om het ergens illigaal te krijgen, checkpoint terneuzen is hier vlakbij, kijk maar naar de fransen die hier elke dag met 100en passeren ook niet voor de mooie noordzee te bewonderen.. 
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 4:04 pm Onderwerp: |
|
|
|
Mja, hier kun je het gewoon krijgen, tis niet illegaal dus 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 5:00 pm Onderwerp: |
|
|
|
Als mensen zo nodig willen blowen, snuiven of weet ik wat, in Afghanistan is een enorm drugsgat. Werkelijk waar alles komt daar zowat vandaan en miljoenen amerikanen zijn verslaafd aan drugs van het land waar ze aan het vechten zijn. Ik wil het niet proberen en ga het ook niet doen, het is totaal nutteloos. Vergelijk het maar met Turning Point - Fall of Liberty 2 ofzo, ook totaal nutteloos. Als het dan toch een voorbeeld moet hebben, kun je drugs net zo goed vergelijken met een opvolger van een toch al beroerde game.  
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 5:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Yellow13NL schreef: | | .....Ik wil het niet proberen en ga het ook niet doen, het is totaal nutteloos..... |
Zeg nooit nooit...
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 5:05 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik zeg nooit omdat ik mezelf beter ken dan jij en ik schijt heb aan dat gezegde. Sorry, maar ik ben anders opgevoed dan al die gebruikers en ik ken het gevaar duidelijk dan degene die met dit soort dingen komen. Word niet kwaad, maar zal het echt NOOIT gebruiken.  
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 5:22 pm Onderwerp: |
|
|
|
nooit is gehad van hmm die gebruike da wa zou da geve moest ik da is doen?
zo ben ik, als ik iemand anders iets zie doen moe kik da altijd is proberen wa da bij mij zou geven 
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 13, 2010 3:28 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nee man drugs zijn altijd slecht so Don`t do it
|