Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
wat word de zomerhit van 2008?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Muziek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 10:58 pm    Onderwerp: wat word de zomerhit van 2008? Reageer met quote
wat vind jij dat de zomerhit word van dit jaar? ik vind dat Sara Bareilles met Love Song wel kans maakt, geeft mij wel zomers gevoel iig Mr. Green
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 11:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Luister amper muziek van de radio dus ik zou 't niet echt weten Razz Is nu denk ook te vroeg om vast te stellen, meestal komen die hits net voor de start van de zomer.
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Za Apr 26, 2008 6:17 am    Onderwerp: Reageer met quote
topic kan beter in de muziek sectie denk?

Anyway: Dope - Die motherfucker Die

Absolute zomerhit.
hehe, en serieus? geen idee. nog geen echte zomerhits gehoord. Zal wel weer zo'n gay nummer worden van Nick en Simon ofzo.
Terug naar boven
Redis
Elite
Elite

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Za Apr 26, 2008 12:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Die moet denk ik nog uitkomen, maar lil wayne zal vast wel een goeie track gaan drope
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Apr 26, 2008 2:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Utah Saints - Somethin Good '08

dat vind ik wel een zomerhit, maar vrees zoals Spawn zegt, zal wel 1 of ander gay nummer worden...
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 2:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote
SpawN schreef:
topic kan beter in de muziek sectie denk?

Komt voor elkaar Wink

Ik denk dat Leaf een behoorlijke kans maakt, als er deze zomer nog een nieuwe single van het album Life's a Beach af komt. Verder nog niet echt grote kanshebbers gehoord.
Terug naar boven
Redis
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Di Mei 13, 2008 11:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Het wordt denk ik wel een house nummer ofzo dit jaar.... maar nie zo gay als boten anna, denk dat de mensen daar nu anno 2008 toch wel verstandig genoeg voor zijn Razz
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Wo Mei 14, 2008 6:47 am    Onderwerp: Reageer met quote
hahahaha heb je zoveel hoop voor de mens? denk je dat mensen niet een 2e keer zo'n kut basshunter-nummer kiezen? Razz
Terug naar boven
Redis
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Wo Mei 14, 2008 11:32 am    Onderwerp: Reageer met quote
wiebl schreef:
hahahaha heb je zoveel hoop voor de mens? denk je dat mensen niet een 2e keer zo'n kut basshunter-nummer kiezen? Razz

haha.. stiekem heb ik toch wel klein beetje hoop ja dat ze niet weer daarvoor kiezen Laughing
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Muziek Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1