| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 12:59 pm Onderwerp: Comment moderators |
|
|
|
Straks met de introductie van V8 zullen persoonlijke statistieken ongetwifjeld een stuk belangrijker worden. Daarom ben ik op zoek naar minstens 3 nieuws moderators die zich sterk willen maken voor het waarderen van nieuws comments. Omdat dit er steeds meer worden heb ik dan ook echt actieve mensen nodig die vanaf juni/juli willen beginnen met het waarderen van commentaar. Dit hout onder andere het volgende in:
- Wegmodereren van gast comments die niets toevoegen aan het nieuws/ander commentaar.
- Het waarderen van bepaalde comments.
- Leden belonen met comment punten voor een bericht.
Laat even weten als je hieraan wil meewerken. Huidige mods die werken aan het waarderen van nieuws comments worden vanaf juni/juli gereset en kunnen hier dus hun huidige werkzaamheden vrijwillig verlengen. Indien je dit niet doet, zul je dus niet meer kunnen modden op de site vanaf de launch van V8. Belangrijk is niet of je direct alles 100% goed waardeert, maar meer of je actief bent.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 1:40 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik wil me wel kandidaat stellen, weet niet of ik voldoe 
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 11:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
Je voldoet in principe altijd, tenzij je van plan bent er geen ruk voor te doen natuurlijk.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Ma Mei 05, 2008 11:23 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik zou wel willen(en aangezien ik al es mod ben geweest ;P) maar ben bang dat ik in de zomermaanden minder actief ben dan noodzakelijk is. Dus..
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Redis
Elite

Geplaatst: Ma Mei 05, 2008 4:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
Mij lijkt het wel leuk om daaraan mee te helpen, ben actief genoeg breng wel een groot aantal uren per dag op internet door  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mei 05, 2008 4:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
Mja ik kan nog niet echt vertellen waarom het belangrijk wordt dat er comment gerate wordt maar tis 'n simpele job, wat mij betreft mogen diegene die willen allemaal van de zomer dan beginnen, ik laat nog het een en ander weten. Opgeven kan nog tot die tijd.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Redis
Elite

Geplaatst: Ma Mei 05, 2008 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Mja ik kan nog niet echt vertellen waarom het belangrijk wordt dat er comment gerate wordt maar tis 'n simpele job, wat mij betreft mogen diegene die willen allemaal van de zomer dan beginnen, ik laat nog het een en ander weten. Opgeven kan nog tot die tijd. |
Okey.... dan hoor ik tegen die tijd wel wat van je, je kan gewoon PMen of add me op MSN.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 24, 2008 3:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ok, vanaf zondag krijgen de volgende mensen de rechten om te comment modden. Graag zo goed mogelijk meehelpen want niks doen kunnen we allemaal Het is niet de bedoeling dat je op jezelf gaat raten uiteraard: Yorick, Redis, Kont. Als andere mensen ook nog willen, simpelweg hier opgeven. Uitvoering heeft geen uitleg nodig. Zie je vanzelf als je comment moderator bent bij de nieuws comments (simpelweg rating geven).
|
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

Geplaatst: Di Jun 24, 2008 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
|
ok ik doe ook wel mee