Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Comment moderators
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 12:59 pm    Onderwerp: Comment moderators Reageer met quote
Straks met de introductie van V8 zullen persoonlijke statistieken ongetwifjeld een stuk belangrijker worden. Daarom ben ik op zoek naar minstens 3 nieuws moderators die zich sterk willen maken voor het waarderen van nieuws comments. Omdat dit er steeds meer worden heb ik dan ook echt actieve mensen nodig die vanaf juni/juli willen beginnen met het waarderen van commentaar. Dit hout onder andere het volgende in:

- Wegmodereren van gast comments die niets toevoegen aan het nieuws/ander commentaar.
- Het waarderen van bepaalde comments.
- Leden belonen met comment punten voor een bericht.

Laat even weten als je hieraan wil meewerken. Huidige mods die werken aan het waarderen van nieuws comments worden vanaf juni/juli gereset en kunnen hier dus hun huidige werkzaamheden vrijwillig verlengen. Indien je dit niet doet, zul je dus niet meer kunnen modden op de site vanaf de launch van V8. Belangrijk is niet of je direct alles 100% goed waardeert, maar meer of je actief bent.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Yorick
Godlike
Godlike

Rating: 17
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 1:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik wil me wel kandidaat stellen, weet niet of ik voldoe Mr. Green

Yorick bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 11:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Je voldoet in principe altijd, tenzij je van plan bent er geen ruk voor te doen natuurlijk.

Terug naar boven
Kont
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 34
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 11:23 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik zou wel willen(en aangezien ik al es mod ben geweest ;P) maar ben bang dat ik in de zomermaanden minder actief ben dan noodzakelijk is. Dus..

Kont bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Redis
Elite
Elite

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 4:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Mij lijkt het wel leuk om daaraan mee te helpen, ben actief genoeg breng wel een groot aantal uren per dag op internet door Razz
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 4:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Mja ik kan nog niet echt vertellen waarom het belangrijk wordt dat er comment gerate wordt maar tis 'n simpele job, wat mij betreft mogen diegene die willen allemaal van de zomer dan beginnen, ik laat nog het een en ander weten. Opgeven kan nog tot die tijd.

Terug naar boven
Redis
Elite
Elite

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 5:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Mja ik kan nog niet echt vertellen waarom het belangrijk wordt dat er comment gerate wordt maar tis 'n simpele job, wat mij betreft mogen diegene die willen allemaal van de zomer dan beginnen, ik laat nog het een en ander weten. Opgeven kan nog tot die tijd.

Okey.... dan hoor ik tegen die tijd wel wat van je, je kan gewoon PMen of add me op MSN. Wink
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2008 3:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ok, vanaf zondag krijgen de volgende mensen de rechten om te comment modden. Graag zo goed mogelijk meehelpen want niks doen kunnen we allemaal Razz Het is niet de bedoeling dat je op jezelf gaat raten uiteraard: Yorick, Redis, Kont. Als andere mensen ook nog willen, simpelweg hier opgeven. Uitvoering heeft geen uitleg nodig. Zie je vanzelf als je comment moderator bent bij de nieuws comments (simpelweg rating geven).

Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2008 8:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ok ik doe ook wel mee Very Happy

wiebl bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2008 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Okay dan Smile

Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 4
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende