| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Do Jul 03, 2008 4:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
Oftewel DDR1 geheugen ja Koop gewoon Pc3200 2x1gig. Is wrs wel duurder dan de DDR2 variant omdat DDR1 uitgefaseerd wordt.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evilgamer

Geplaatst: Za Jul 05, 2008 6:11 am Onderwerp: |
|
|
|
Even een vraagje erbij btw.
Ik wil meer fps in AoC, want dat zit constant tussen de 15 en de 35 in, en das rete laag en heb vaak lag en t laden duurt lang.
Als ik 1 gig RAM erbij heb verbeterd dit toch? Of ligt dat meer aan de videokaart ofzo?
SpawN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

Geplaatst: Za Jul 05, 2008 6:50 am Onderwerp: |
|
|
|
Je hebt een redelijke videokaart voor dat spel, ik denk dat met je geheugen erbij dat je FPS iets omhoog zal gaan, zeker in drukke gedeeltes wanneer hij veel models moet renderen.
Met een videokaart zal je FPS wel zeker weten nog verder omhoog gaan, maar als bij je geheugen dat ik zeker.
Goede videokaarten zijn er al vanaf 150 euro!
Echter is je systeem een beetje verouderd dus als je hierna ook weer je VGA gaat upgraden dan is je processor weer de bottleneck en om daar een andere in te zetten heb je weer een nieuw moederbord nodig en dan waarschijnlijk weer nieuw geheugen omdat er weinig mobo's zijn die nog met DDR geheugen werken...
Sorry ik schiet weer een beetje ver vooruit: Ja je FPS zal licht omhoog gaan bij nieuw geheugen.
wiebl bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evilgamer

Geplaatst: Za Jul 05, 2008 9:02 am Onderwerp: |
|
|
|
naja als alles maar iets sneller en vloeiender loopt. De laadtijden zijn nu lang en mn fps is laag. Ik zou het al niet erg vinden als ie constant rond de 25 zat, maar heb soms droppings tot 5 fps. en dat is gay
Nouja, als ik terug ben van vakantie maar eens kijken of ik er wat geld voor over hou 
SpawN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

Geplaatst: Za Jul 05, 2008 2:26 pm Onderwerp: |
|
|
|
Een goed systeem kun je excl. monitor/boxen/muis/keyboard/etc al voor 500 euro kopen. Mits je hem in onderdelen koopt.
http://www.hardware.info/pcadvice/bpmfaptmag/viewconfig/
de gestripte versie zou je voor maximaal 800 moeten kunnen kopen en dan heb je een prima computertje.
wiebl bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|