Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Het 'schitterende reclames'-topic
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Movies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Baas
Administrator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 8:02 pm    Onderwerp: Het 'schitterende reclames'-topic Reageer met quote
De meesten van jullie zullen zich waarschijnlijk ook groen en geel ergeren aan reclameblokken van 6 minuten tussen zowat elk programma. Maar tussen alle prut zitten soms ook ware kunststukjes. Misschien niet direct de winnaars van de Gouden Loeki, maar toch goed in elkaar gezet.

Vandaar dit topic om het kaf van het koren te scheiden. Post hier al jouw aanraders op het gebied van reclames, zodat het eerstvolgende reclameblok toch nog interessant wordt.

Mijn eerste aanrader van dit moment is de reclame van Nike, ter ere van de Olympische Spelen. Het nummer van The Killers eronder blijft heel sterk hangen en de beelden passen er goed bij.

De commercial is te bekijken op www.nike.com/courage.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 9:58 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik weet niet of alleen televisie reclames zijn toegestaan, maar deze printmedia is toch wel een van mijn favoriete stukjes advertisement of all-time.

Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 12:00 pm    Onderwerp: Re: Het 'schitterende reclames'-topic Reageer met quote
Baas schreef:
De meesten van jullie zullen zich waarschijnlijk ook groen en geel ergeren aan reclameblokken van 6 minuten tussen zowat elk programma. Maar tussen alle prut zitten soms ook ware kunststukjes. Misschien niet direct de winnaars van de Gouden Loeki, maar toch goed in elkaar gezet.

Vandaar dit topic om het kaf van het koren te scheiden. Post hier al jouw aanraders op het gebied van reclames, zodat het eerstvolgende reclameblok toch nog interessant wordt.

Mijn eerste aanrader van dit moment is de reclame van Nike, ter ere van de Olympische Spelen. Het nummer van The Killers eronder blijft heel sterk hangen en de beelden passen er goed bij.

De commercial is te bekijken op www.nike.com/courage.

6 minuten?? op de commerciële zenders hier kom je niet met 6 min denk ik
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 5:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Kijk bijna nooit reclames, maar die van de Albert Hein blijven altijd vet Razz
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Za Aug 16, 2008 6:23 am    Onderwerp: Reageer met quote
ik vond die van "Even Apeldoorn bellen" nog altijd t mooist.
Die nu met die glans shampoo is ook wel lachen, met dat vrouwtje die opeens teveel zelfvertrouwen krijgt door die shampoo.
En die van "stop met het gebruiken van de shampoo van je vriendin" is ook wel lache.
Verder zijn reclames echt k*t imo.
Terug naar boven
Nebi
Godlike
Godlike

Rating: 46
BerichtGeplaatst: Za Aug 16, 2008 4:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Goeiemoggelll

Edit By Sphinxx: Kickban voor Nebi, zulke opmerkingen.... kopstoter
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Aug 16, 2008 4:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nebi schreef:
Goeiemoggelll

NOOOOOOOOOOOOOO
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Aug 16, 2008 6:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Lol die is best vet Razz
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Aug 16, 2008 6:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote
nee die is echt vreselijk.. ook heeeel fucking nederland:

"GOEIEMOGGELLLLLLLL"

HOU JE BEK!
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 9:23 am    Onderwerp: Reageer met quote
Niet op de nederlandse televisie, maar wel een erg mooie reclame als je van Porsche houd!

http://www.youtube.com/watch?v=badA0ntOxsE&e

En dan 1 van mijn all-time favorites, de Philips Robotskin reclame. Ik zag hem voor het eerst midden in de nacht, rond een uurtje of 3 op internet. Ik wist niet wat ik zag en hoorde, deze reclame is zo perfect, de muziek is zo mooi. Als elke reclame zo mooi was, zou ik de reclameblokken tegemoed zien!

http://www.youtube.com/watch?v=9yr5dXAVIlQ&e
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 9:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Goeiemoggel is ongelofelijk irritant, vooral als mensen het daadwerkelijk als groet overnemen.

Die reclame voor de Porsche Cayenne is inderdaad erg vet. De reclame van Philips vind ik wat minder, duurt een beetje lang voordat er daadwerkelijk wat gebeurt.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2008 9:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Rollo olifant is ook een klassieker. WinkMr. Green
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 7:02 am    Onderwerp: Reageer met quote
Baas schreef:
Goeiemoggel is ongelofelijk irritant, vooral als mensen het daadwerkelijk als groet overnemen.

Die reclame voor de Porsche Cayenne is inderdaad erg vet. De reclame van Philips vind ik wat minder, duurt een beetje lang voordat er daadwerkelijk wat gebeurt.

Die goeiemoggel reclame is idd erg slecht maar o zo effectief als mensen het daadwerkelijk als groet gebruiken Razz
Terug naar boven
Redis
Elite
Elite

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 9:38 am    Onderwerp: Reageer met quote
Dit was de beste reclame ooit Laughing

http://www.youtube.com/watch?v=XYgJM_x1FRQ
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 10:22 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ja dies echt vet!
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Movies Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 2
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende