Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Rare problemen bij PC (boot niet meer)
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 9:05 am    Onderwerp: Reageer met quote
Al gedaan. Andere videokaart, andere PSU, harde schijven eruit gehaald, DVD-drives eruit gehaald, ander geheugen, geheugen gewisseld, helpt allemaal niks. Nu start hij zelfs niet meer op (al vanaf 1 uur zo'n 100x herstart). Wie weet als ik wat tegen dat moederbord aan timmer dat ie het ineens weer 3x doet... Morgen ASUS eens bellen.

Geplaatst Vr Sep 19, 2008 1:36 am:

Zit ook te denken aan sluiting van het mobo met de kast...

Geplaatst Vr Sep 19, 2008 11:05 am:

Probleem lijkt opgelost (LIJKT), heb alles uit de kast gehaald, mobo op mijn houten bureau laten draaien met CPU en VGA, geheugen erin, werkt nu vrij perfect volgens mij, maar ik juig nog niet te vroeg. Probleem lijkt dus de kast die onder stroom staat (sluiting).
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 10:40 am    Onderwerp: Reageer met quote
Is je stopcontact geaard?
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 10:46 am    Onderwerp: Reageer met quote
-=SN][PER=- schreef:
Is je stopcontact geaard?

Yep, maar ik zie nu dat ik 2 van die afstandsbusjes nog heb zitten die niet gebruikt werden. Die gelijden weliswaar misschien niet maar goed... Ook even rubbertjes om de schroefjes gebruiken vanavond als ik 'm weer inbouw.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2