| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Ma Sep 29, 2008 9:15 pm Onderwerp: Achtergrond forum (FIFA 09) |
|
|
|
Ik heb van enkele niet-voetbalfans klachten gekregen rondom de vernieuwde background die ze nu op het forum krijgen te zien. Indien je deze perse veranderd wilt hebben kun je simpelweg bovenin op PC, Xbox 360, PlayStation 3 etc, maakt niet uit welke, klikken. Hierdoor wordt 'n cookie aangemaakt en krijg je de default background weer terug. Na zondag keert de oude background weer terug als standaard voor alle templates. Dus voor diegene die een hekel hebben aan voetbal en voetbal background, bij deze 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Voltrix
Evilgamer

Geplaatst: Ma Sep 29, 2008 9:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
lal, 09 ownd dik hard op 360 : ) echt een game waarvoor ik de 360 zou willen kopen
Voltrix bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evilgamer

Geplaatst: Di Sep 30, 2008 6:12 am Onderwerp: |
|
|
|
op de main site krijg je de normale achtergrond terug ja, op t forum niet.
maar t boeit me ook niet zo, vind t plaatje niet echt mooi, maar tis niet storend 
SpawN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Di Sep 30, 2008 10:08 am Onderwerp: |
|
|
|
Vind t juist wel grappig als die achtergrond af en toe es veranderd. Als je gewoon games doet steeds die op dat moment veel in de belangstelling staan.
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Di Sep 30, 2008 11:06 am Onderwerp: |
|
|
|
| SpawN schreef: | op de main site krijg je de normale achtergrond terug ja, op t forum niet.
maar t boeit me ook niet zo, vind t plaatje niet echt mooi, maar tis niet storend  |
Op het forum veranderd ie ook niet bij mij....
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 11:59 am Onderwerp: |
|
|
|
Excuses, heeft te maken met 'n cookie die het forum niet meepakt, ik zal proberen dat probleempje op te lossen.
Geplaatst Di Sep 30, 2008 1:59 pm:
Het valt wel te fixen maar dan krijg je te veel gekloot met cookies etc. Ik heb simpelweg het forum op defeault gezet om gewon de standaard template te behouden. Op de site is het dus wel van toepassing.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 30, 2008 2:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik vind het wel een leuke afwisseling.
|