| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Di Jan 27, 2009 1:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
Heb het spel al 'n tijd niet meer gedaan maar sinds die patch is verschenen krijg ik wel weer wat zin.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
zombieater
Hardcoreposter

Geplaatst: Wo Jan 28, 2009 2:53 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Heb het spel al 'n tijd niet meer gedaan maar sinds die patch is verschenen krijg ik wel weer wat zin. |
En dat is nou precies de bedoeling van een patch 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
cyclops
Elite

Geplaatst: Wo Jan 28, 2009 3:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
| zombieater schreef: |
En dat is nou precies de bedoeling van een patch  |
Is dat zo? Heb nog diverse games die een update nodig hebben. Maar geen zin om ze op dit moment te spelen.
cyclops bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
zombieater
Hardcoreposter

Geplaatst: Wo Jan 28, 2009 4:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
Jah meestal heeft dat ook geen effect op mij, maar dat proberen ze er wel mee...
|
|
| Terug naar boven |
|
|
KitsuneNL
Hardcoreposter

Geplaatst: Do Feb 05, 2009 10:24 am Onderwerp: |
|
|
|
| Ik heb Resistance 2 nou van een vriend geleend ma heeft nog niet echt een geweldige indruk op mij gemaakt. Graphics zijn beetje afwisselend soms echt super vet, maar soms ook maar matig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
cyclops
Elite

Geplaatst: Do Feb 05, 2009 11:39 am Onderwerp: |
|
|
|
| KitsuneNL schreef: | | Ik heb Resistance 2 nou van een vriend geleend ma heeft nog niet echt een geweldige indruk op mij gemaakt. Graphics zijn beetje afwisselend soms echt super vet, maar soms ook maar matig. |
Klopt er zit een bepaalde laag over heen die soms vet lijkt en soms achterhaald. Gemengde gevoelens op grafisch gebied heeft deze game. Maar de singleplayer heeft op mij wel een goeie indruk achter gelaten en af en toe een MP potje op zijn tijd is ook zeker vet 
cyclops bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
naz-T
Newbie

Geplaatst: Do Mrt 12, 2009 10:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
| heb RE1 gespeelt en vond het echt een bangelijk goed spel en heb dus RE2 gekocht een maand geleden maar het kon me niet echt overtuigen dus ben ermee gestopt te spelen |
|
| Terug naar boven |
|
|