| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Wo Nov 12, 2008 1:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Shoryuk3n schreef: |
Wat dacht je dan van Tales of Vesperia
De 360 heeft door al die RPG's de PS3 ongeveer 2 maanden achter elkaar meer verkocht dan de PS3, in JAPAN!!! |
Ja maar in Japan heeft ook bijna iedereen al een PS3 xD
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Joost-
Ervaren

Geplaatst: Wo Nov 12, 2008 3:52 pm Onderwerp: |
|
|
|
nou, zou ik niet zeggen hoor, denk vooral iedereen een wii
maar interessant ben best groot fan van japanse rpg's en deze lijkt me ook erg nice, samen met the last remnant. Ik vind eht ook helemaal niet erg dat steeds meer van die spellen naar de 360 komen, bespaard me flink wat doekoe op een wii
btw, iemand hier lost odyssey gespeeld ? topper 
Joost- bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 12, 2008 5:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
iedereen heeft een wii xD
Maar de PS3 verkocht altijd al heel erg goed in Japan, dus veel mensen zullen hem al hebben.
Ik speel graag rpg's boeit niet wat voor soort, alleen turn based vind ik wat minder
Lost odyssey is wel leuk hoor.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
KitsuneNL
Hardcoreposter

Geplaatst: Wo Nov 12, 2008 6:15 pm Onderwerp: |
|
|
|
De PS3 is juist helemaal niet zo populair in Japan hoor. Is alleen maar Wii daar. Er zijn zelfs maanden geweest dat de 360 het beter deed in Japan. Uiteindelijk zal de PS3 nog wel een voorsprongen hebben, maar dat veel mensen de PS3 al hebben is echt onzin White Knight Story verschijnt daar nou en ook Final Fantasy XIII is daar exclusief dus dat zal wel voor een succes gaan zorgen.
Daar staan natuurlijk wel wat Japanse RPG voor de 360 tegen over. Zoals deze Star Ocean IV natuurlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 12, 2008 8:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
| KitsuneNL schreef: | De PS3 is juist helemaal niet zo populair in Japan hoor. Is alleen maar Wii daar. Er zijn zelfs maanden geweest dat de 360 het beter deed in Japan. Uiteindelijk zal de PS3 nog wel een voorsprongen hebben, maar dat veel mensen de PS3 al hebben is echt onzin White Knight Story verschijnt daar nou en ook Final Fantasy XIII is daar exclusief dus dat zal wel voor een succes gaan zorgen.
Daar staan natuurlijk wel wat Japanse RPG voor de 360 tegen over. Zoals deze Star Ocean IV natuurlijk. |
De PS3 doet het gewoon goed in Japan. De wii doet het beter (en de PS2 trouwens ook, heel raar) maar de PS3 doet het zeker niet slecht. De PS3 heeft bijna 2.5 miljoen eenheden in Japan verkocht tegenover 800duizend van de 360. |
|
| Terug naar boven |
|
|