| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Duke
Evilgamer

Geplaatst: Wo Sep 08, 2010 10:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
Heeft iemand de remake van de originele Perfect Dark al gespeeld die nu op XBLA te krijgen is ? Zoja, is het de moeite waard?
Duke bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Grave
Ervaren

Geplaatst: Za Sep 11, 2010 10:49 am Onderwerp: |
|
|
|
^Heb em gespeeld, destijds op de n64 helemaal kapot gespeeld, alleen was het destijds cool en leuk, maar tegenwoordig zwaar achterhaald en niet zo heel veel fun meer.
Ga je dood in een level dan kan je helemaal overnieuw beginnen, geen checkpoints tussendoor... vooral als je op hard speelt is dit niet leuk tenzij je graag een level vaak overnieuw speelt. Het richtsysteem is heel anders dan tegenwoordig en echt CRAP, heel erg onstabiel en onnauwkeurig...
Ik zou hem je eerlijk waar niet aanraden, terwijl ie vroeger op de n64 echt wel cool was, maar tegenwoordig niet echt meer. Speel de trial versie maar eens 
Grave bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 14, 2010 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
ja ik heb hem ook gehad maar ik ben het met grave eens het is best wel een bagger game de n64 versie was echt stukken beter dan deze jammer
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Grave
Ervaren

Geplaatst: Do Sep 16, 2010 9:55 am Onderwerp: |
|
|
|
| scareface-nl schreef: | | ja ik heb hem ook gehad maar ik ben het met grave eens het is best wel een bagger game de n64 versie was echt stukken beter dan deze jammer |
Typisch zo'n spel die de tand der tijds niet goed door gekomen is. Vroeger een vette game, tegenwoordig zwaar achterhaald en erg irritant. Vooral dus het richt systeem en het niet bestaande checkpoint systeem. En wat eerst ook nog erg iritant was dat de xbox versie geen gamma of brightness instellingen had, dus bepaalde levels waren zo donker dat ik helemaal niks meer zag en dus het level niet voorbij kwam. Hoorde recent dat ze nu eindelijk hier een update voor hebben uitgebracht zodat je de game eindelijk wat lichter kan instellen. Maar dus niet een aanrader.
Grave bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|