| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
baxic
Hardcoreposter

Geplaatst: Wo Jan 07, 2009 10:41 pm Onderwerp: windows 7 beta |
|
|
|
ja hij is er al een tijdje de windows 7 beta ik heb hem (legaal) en hij is super goed.
hij is lichter dan vista en draait dus ook op 512 mb ram
als je windows xp kan spelen kan je win 7 ook draaien |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 07, 2009 11:26 pm Onderwerp: |
|
|
|
Sorry maar dit komt over als een willekeurig topic openen en zomaar wat informatie neergooien. Wat wil je met het topic bereiken? Hoofdletters en leestekens zou al een hoop schelen. Ik gooi deze op slot. Als je een topicstart wil maken met iets meer inhoud dan stuur je mij maar een PM dan gooi ik deze weer open en kan je je startpost editen.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 08, 2009 12:04 am Onderwerp: |
|
|
|
Legaal Vista 7 beta? Hmmmm, hoe heb je die verkregen dan? Windows 7 is gewoon precies Vista als je kijkt naar de looks, imo is het gewoon Vista 1.5 of zo, hopelijk verbeteren ze de compatbiliteit van het OS ook nog wat zodat alle programma's (vooral van Adobe, wat 'n prutsers daar zeg) eens werkend krijgen, wat op XP allemaal zonder problemen werkt. Verder hoeft het van mij niet lichter te zijn, al is dat altijd leuk meegenomen.
Geplaatst Do Jan 08, 2009 1:46 am:
Van mij mag hij wel open blijven, laten we hier het Windows 7 topic van maken ofzo.
Geplaatst Do Jan 08, 2009 2:04 am:
@topicstart baxic, probeer het iets belangrijker te houden als je een topic als dit start, niemand snapt wat je nu bedoelt en wil zeggen met je topic.
Wat info van Wiki over Windows 7:
Windows 7 (eerder bekend onder de codenamen Windows Blackcomb en Windows Vienna) is een toekomstige versie van Microsoft Windows, naar alle waarschijnlijkheid de opvolger van Windows Vista. Over de geplande releasedatum is nog onduidelijkheid: Steve Ballmer heeft gezegd dat het besturingssysteem nu gepland staat voor eind 2009, maar andere bronnen spreken van 2010 of 2011[1]. Op 20 juli 2007 heeft Microsoft bevestigd dat Windows 7 de "interne naam voor de volgende versie van de consumenteneditie van Windows is".Daarop volgend maakte Microsoft op 28 oktober 2008 bekend dat de officiële naam ook Windows 7 wordt en dat Windows 7 gebaseerd is op Windows Vista.[2][3]
De gebruikersinterface zal gaan veranderen in toekomstige versies van Windows 7. De RTM-versie wordt verwacht in de tweede helft van 2009 of begin 2010. De releasedata van de bètaversies en de releasekandidaatversies zijn nog niet bekend.
In april 2008 zei Bill Gates dat een nieuwe versie van Windows “volgend jaar of zo” verschijnt. Volgens aanvullende informatie van Microsoft refereerde hij naar alfa- of beta-versies van Windows 7.
Volgens sommigen zou een lijst in het feedbackprogramma in Windows 7 enkele nieuwe, toekomstige, functies bevatten:
Mogelijkheid de opties van Internet Explorer op te slaan in een Windows Live-account
Nieuwe versies van Microsoft Paint en Wordpad
10 minuten durend installatieproces
Vooral die nieuwe mogelijkheden van Paint en Wordpad zijn wel eens nodig, al hoop ik niet dat ze er een Photoshop van maken.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Do Jan 08, 2009 2:37 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb wel een idee waarom dit soort simpele topics geopend worden, member vd maand anyone?
Maar zolang XP nog ondersteund word door alles blijf ik lekker bij XP. Altijd dat gezeur met die nieuwe OS-en. Ben blij dat ik nooit Vista heb genomen en bij XP gebleven ben, heeft me een hoop problemen bespaard. Ik stap pas over als ik echt geen keus meer heb op Windows 7.
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Brandts
Elite

Geplaatst: Do Jan 08, 2009 4:04 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik vond dit op een andere site:
| Quote: | [B}Windows 7 bèta lekt uit, presteert 'fantastisch'[/B]
Maandag 29 december 2008, 10:33 - De bèta van het nieuwe OS Windows 7, die voor januari 2009 op de rol staat, is reeds uitgelekt via p2p. Volgens een tester is de kwaliteit 'excellent'.
Het bestand zwerft inmiddels rond op verschillende fliesharing-netwerken zoals torrent en eDonkey. Officieel zou Microsoft de bèta begin januari aan geselecteerde testers geven, en later vrijgeven, maar via nog onbekende bron is de bètaversie van Windows 7 Ultimate, build 6.1.7000.0.081212-1400, op internet terecht gekomen.
De versie van Windows 7 bevat geen nieuwe functionaliteiten ten opzichte van eerder geteste builds, constateert Adrian Kingsley-Hughes van ZDNet.com, die de versie kortstondig testte. Mogelijk wacht Microsoft nog af en stopt op het laatst nog wat nieuwigheden in de definitieve RTM-versie.
Beter dan enige Windows bèta
De eerste indruk van Kingsley-Hughes is buitengewoon positief. "Deze bèta is beter van kwaliteit dan enige andere bèta van een Microsoft OS die ik onder handen heb gehad."
Het voornaamste bezwaar dat de blogger van ZDNet.com heeft is de nieuwe taakbalk, 'die teveel probeert te doen en zodoende gekunsteld en contra-intuïtief' overkomt.
Alhoewel de build nog niet aan een benchmark is onderworpen, constateert hij alvast dat de prestaties 'uitzonderlijk' zijn en het systeem snel en responsief is. Hij voorspelt dan ook dat, gezien de kwaliteit van deze code, de definitieve versie van Windows 7 al in juni of juli 2009 zal uitkomen. Tot nog toe leek eind 2009 het meest voor de hand liggende moment voor de release van de opvolger van Vista. |
Volgens mij worden de eerste Beta's pas morgen vrijgegeven dus ik vraag me af hoe jij dan aan een legale Beta komt??
Brandts bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Do Jan 08, 2009 7:22 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Kont schreef: | Ik heb wel een idee waarom dit soort simpele topics geopend worden, member vd maand anyone?
Maar zolang XP nog ondersteund word door alles blijf ik lekker bij XP. Altijd dat gezeur met die nieuwe OS-en. Ben blij dat ik nooit Vista heb genomen en bij XP gebleven ben, heeft me een hoop problemen bespaard. Ik stap pas over als ik echt geen keus meer heb op Windows 7. |
ik ook denkek
Sniper: Begin dan dan zelf ook niet.
-1
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Godlike

Geplaatst: Do Jan 08, 2009 7:31 pm Onderwerp: |
|
|
|
Hehe, niets voor niets wordt er zoveel gepost in de oude topics
Sniper: Begin dan dan zelf ook niet.
-1
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
baxic
Hardcoreposter

Geplaatst: Do Jan 08, 2009 11:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
gast ik open gewoon een topic en dan gaat iedereen zo moeilijk doen ik opende hem niet voor mn punten of whatever.
en hoe ik aan die beta kom van een vriend en hij is legaal PUNT.
ik ben het hier niet zo gewend er zijn net 6 topics waar iedere dag word gepost en dan staat er net een post in ik zit meestal op andere forums en daar wordt volop gepost,niet dat dit geen goed forum is maar er zijn gewoon veeeel minder mensen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 08, 2009 11:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
Oke en nu ontopic met z'n allen.
@Baxic. Als je een topic opent mag je wel enige inzet vertonen en wat informatie opzoeken, zodat er een degelijke discussie gestart kan worden. Dat er minder gepost wordt is uiteraard geen argument.
Hoe je aan de beta komt maakt verder ook niet uit.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 09, 2009 6:05 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Brandts schreef: | Ik vond dit op een andere site:
| Quote: | [B}Windows 7 bèta lekt uit, presteert 'fantastisch'[/B]
Maandag 29 december 2008, 10:33 - De bèta van het nieuwe OS Windows 7, die voor januari 2009 op de rol staat, is reeds uitgelekt via p2p. Volgens een tester is de kwaliteit 'excellent'.
Het bestand zwerft inmiddels rond op verschillende fliesharing-netwerken zoals torrent en eDonkey. Officieel zou Microsoft de bèta begin januari aan geselecteerde testers geven, en later vrijgeven, maar via nog onbekende bron is de bètaversie van Windows 7 Ultimate, build 6.1.7000.0.081212-1400, op internet terecht gekomen.
De versie van Windows 7 bevat geen nieuwe functionaliteiten ten opzichte van eerder geteste builds, constateert Adrian Kingsley-Hughes van ZDNet.com, die de versie kortstondig testte. Mogelijk wacht Microsoft nog af en stopt op het laatst nog wat nieuwigheden in de definitieve RTM-versie.
Beter dan enige Windows bèta
De eerste indruk van Kingsley-Hughes is buitengewoon positief. "Deze bèta is beter van kwaliteit dan enige andere bèta van een Microsoft OS die ik onder handen heb gehad."
Het voornaamste bezwaar dat de blogger van ZDNet.com heeft is de nieuwe taakbalk, 'die teveel probeert te doen en zodoende gekunsteld en contra-intuïtief' overkomt.
Alhoewel de build nog niet aan een benchmark is onderworpen, constateert hij alvast dat de prestaties 'uitzonderlijk' zijn en het systeem snel en responsief is. Hij voorspelt dan ook dat, gezien de kwaliteit van deze code, de definitieve versie van Windows 7 al in juni of juli 2009 zal uitkomen. Tot nog toe leek eind 2009 het meest voor de hand liggende moment voor de release van de opvolger van Vista. |
Volgens mij worden de eerste Beta's pas morgen vrijgegeven dus ik vraag me af hoe jij dan aan een legale Beta komt?? |
Had ik ook gehoord, maar goed, er zijn al veel versies uitgelekt, maar die blijken vrij brak te zijn. De uiteindelijke beta zal ook wel vol fouten zitten, al is dat nog vrij logisch, anders noemt men het geen beta, maar wie weet als ik hem ooit zou krijgen probeer ik hem eens op een VPC'tje.
Geplaatst Vr Jan 09, 2009 8:05 pm:
Op FTD staat inmiddels de beta.
|
|
| Terug naar boven |
|
|