| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Voltrix
Evilgamer

Geplaatst: Wo Jan 14, 2009 11:58 am Onderwerp: 2 Websites, 1 met juiste layout ander met juiste database et |
|
|
|
Ellow,
Ik zit de laatste 2 dagen flink te stressen met mijn website, heb er 2. maar moet er 1 hebben maar de thing is.
van website #1 moet ik het layout hebben
van website #2 moet ik de database+de rest hebben
dus eigenlijk op website 2 moet de layout komen te staan van website 1.
Tja ik zit hier met een deadline voor vrijdag maar kom er maar niet uit, misschien dat mensen met meer ervaring mij hiermee zou kunnen helpen?
http://rapidshare.com/files/183093315/Webby_OA.rar.html
Mvg Voltrix
Voltrix bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 14, 2009 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik zal zo eens kijken naar de structuren van beide. Als niet alles door elkaar heen staat gescript enzo dan is het misschien wel te doen.
Geplaatst Wo Jan 14, 2009 2:12 pm:
Je moet eigenlijk 'n centraal vak hebben waar je alle content output. Als je dat hebt, of maakt, dan zet je daar gewoon je scripts neer. Zoals ik dat bv met EG heb gedaan:
includes
Header content
navigaties
content (scripts)
footer
Geplaatst Wo Jan 14, 2009 2:27 pm:
Het is erg moeilijk om na te gaan hoe jij je systeem hebt samengesteld, je hebt ook nog index.php, index.htm files door elkaar staan etc. Ik zou gewoon de layout om het script heen bouwen, of terwijl, de layout uit de verkeerde layout verwijderen, en dan die goede eromheen bouwen.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Voltrix
Evilgamer

Geplaatst: Wo Jan 14, 2009 12:33 pm Onderwerp: |
|
|
|
yes en dat lukt me dus niet xD
Voltrix bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 14, 2009 12:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
Zeg even duidelijk hoe de structuur in elkaar zit, ik zie allerlei indexes maar ik weet amper welke bij welke hoort etc. Ik kijk straks eventueel wel even ernaar.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
phoenix
Evilgamer

Geplaatst: Wo Jan 14, 2009 10:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik dacht, en zal het wel fout hebben, maar.
Als je een zelfde structuur hebt is het dan niet gewoon een kwestie van de CSS over nemen van website 1 naar website 2? |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 14, 2009 10:29 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nee, CSS alleen kom je er niet, maar daar kom je vaak wel al 'n groot deel mee. Je moet zorgen dat je je scripts gaat filteren en daar de layout omheen bouwt, en niet door elkaar van alles gaat liggen outputten. Als je dat doet kun je handmatig wel het een en ander hetzelfde maken. Ik zou daar maar mee beginnen, gewoon langzaam steeds verder bewerken, eerst beginnen met de CSS bewerken, kijken naar resultaat, dan de header erin zetten, kijken naar resultaat, daarna de menu structuur, etc.
|
|
| Terug naar boven |
|
|