Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
SOCOM: Confrontation
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Sony Console
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 18
BerichtGeplaatst: Ma Jan 19, 2009 6:58 pm    Onderwerp: SOCOM: Confrontation Reageer met quote
SOCOM: Confrontation

SOCOM: Confrontation, de nieuwste game in de reeks die het online gebeuren van de PlayStation 2 populair heeft gemaakt. Al kunnen we het niet echt als een nieuw deel beschouwen aangezien het voornamelijk om een remake gaat. SOCOM: Confrontation beschikt over de populairste maps uit de eerdere delen en we zien ook de vertrouwelijke wapens en personages terug. De game is op dit moment al in Amerika verschenen, maar is door online problemen uitgesteld in Europa. Voornamelijk door deze fouten heeft de game in Amerika zeer slechte scores ontvangen, maar gelukkig zullen deze volledig zijn gefixed voor de game in Europa verschijnt. Is dit eenmaal gelukt dan heb ik er vertrouwen in dat SOCOM: Confrontation ons net zoveel fun gaat schenken als de eerste twee delen in de serie. Het is dan ook te hopen dat de game online een succes wordt, want persoonlijk komen de vele leuke herinneringen bij mij alweer bovendrijven. Nu is het maar afwachten of we deze heerlijk tijd nog eens opnieuw gaan meemaken.

+1
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Di Jan 20, 2009 10:30 am    Onderwerp: Reageer met quote
Socom.. Hmm het lijkt me wel tof, maar ik heb geen vrienden met ook een PS3. Vind ik nog steeds erg jammer..

-=SN][PER=- bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
cyclops
Elite
Elite

Rating: 16
BerichtGeplaatst: Di Jan 20, 2009 12:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Er zijn mensen in mijn PSN die vollop socom spelen. Zelf ben ik nooit echt van de socom geweest. Wel zal ik het eens proberen weer. Wie weet kan mij deze keer Socom wel boeien. Dit omdat ik veel in clanverband speel.

cyclops bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 18
BerichtGeplaatst: Di Jan 20, 2009 12:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote
SOCOM in clanverband is zeker aan te raden. Heb toen behoorlijk wat wedstrijden gedaan en dat was erg vermakelijk. Aangezien je toen steeds moest wachten nadat je dood ging was de game behoorlijk spannend, maar soms ook frustrerend. Voelde wel heerlijk aan als je een paar kills achter elkaar wist te maken Mr. Green
Terug naar boven
zombieater
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Zo Jan 25, 2009 12:14 am    Onderwerp: Reageer met quote
SOCOM nooit leuk gevonden... Neutral

zombieater bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Sony Console Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1