| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
KitsuneNL
Hardcoreposter

Geplaatst: Ma Jan 19, 2009 6:51 pm Onderwerp: Red Faction: Guerilla |
|
|
|
Red Faction: Guerilla
Als ik Red Faction zeg, zullen de meeste onder jullie waarschijnlijk denken aan het kapot maken van gebouwen. Niet zo vreemd aangezien Red Faction één van de eerste games was waarin delen van de omgeving totaal vernietigd konden worden. Mede hierdoor was het eerste deel een behoorlijk succes, maar helaas wist Red Faction 2 dit niet door te zetten. Nu is alle hoop dan ook gevestigd op Red Faction: Guerilla ofwel het derde deel in deze franchise. Het grote verschil met de vorige delen is dat Guerilla zich afspeelt op Mars. Een interessante setting met veel mogelijkheden. Het is niet zo vreemd dat ook dit derde deel zich weer volop focust op de vernietiging van de omgeving. Alles kan vernietigd worden en dit ziet er ook nog eens zeer indrukwekkend uit. Natuurlijk iets wat voor goede hoop zorgt, maar het is nog wel even afwachten wat de game nog meer te bieden heeft.
+1 |
|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Godlike

Geplaatst: Ma Jan 19, 2009 7:05 pm Onderwerp: |
|
|
|
Is er al een release date van deze game bekend? Lijkt me wel een interessante game, mag altijd wel graag dingen slopen 
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
KitsuneNL
Hardcoreposter

Geplaatst: Ma Jan 19, 2009 7:06 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Is volgens mij nog geen releasedatum van. Komt denk ergens in april/mei of zo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 20, 2009 10:43 am Onderwerp: |
|
|
|
Rond maart geloof ik al, heb hem op de GC gespeeld, vond 'm erg vet, je kunt gaan waar je wilt, maar van die destructie zag ik nog niet veel.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
KitsuneNL
Hardcoreposter

Geplaatst: Wo Jan 21, 2009 8:52 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Rond maart geloof ik al, heb hem op de GC gespeeld, vond 'm erg vet, je kunt gaan waar je wilt, maar van die destructie zag ik nog niet veel. |
Wat is er naast de destructie dan nog meer leuk aan de game? |
|
| Terug naar boven |
|
|
cyclops
Elite

Geplaatst: Do Jan 22, 2009 9:18 am Onderwerp: |
|
|
|
| KitsuneNL schreef: |
Wat is er naast de destructie dan nog meer leuk aan de game? |
Het is Red Faction, wat wil je nog meer.
cyclops bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 22, 2009 9:50 am Onderwerp: |
|
|
|
Het is vooral de vrijheid die je hebt, je vliegt gewoon met 'n buggie door iedereens basis heen, te grappig die physics, het spel is niet echt serieus als je 't mij vraagt, ik heb meer gelachen om de onnozele actie dan wat anders. Maar als je het serieus speelt kan het zeker 'n leuke game zijn.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
baxic
Hardcoreposter

Geplaatst: Do Jan 22, 2009 10:52 am Onderwerp: |
|
|
|
| ik verwacht wel dat deze game goed wordt kan niet wachten |