| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Brandts
Elite

Geplaatst: Vr Feb 06, 2009 5:44 pm Onderwerp: Console verkopen vanaf launch |
|
|
|
Ik kwam het nieuwsfeitje tegen dat de PS3 de grens van 20 miljoen heeft bereikt dus ik was benieuwd naar hoe de 360 en de Wii het doen. Zie hieronder het resultaat:
Hier zie je hoeveel de consoles verkocht zijn sinds de launch. Nu blijkt dat de PS3 vaker verkocht is sinds de launch dan de 360 sinds zijn launch. Misschien moet MS toch maar oppassen met het roepen dat hun console vaker verkocht is want naar mijn idee doet de PS3 het toch beter. Wat denken julllie hiervan?
Brandts bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 06, 2009 5:52 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ze lopen 2 jaar voor dus dat loopt nog niet zo'n vaart. Uiteindelijk zal Sony wel bijkomen en MS inhalen, maar dan zal Microsoft wel weer een nieuwe console op de planken hebben. Ik denk wel dat MS iets moet gaan doen aan hun line-up want die ziet er mager uit voor dit jaar. Met alleen Halo ODST kom je er niet.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 06, 2009 6:20 pm Onderwerp: |
|
|
|
Waarom staat er geen tijdlijn op de X-as? Ik vertrouw dit soort dingen niet zo. Daarbij heb ik gewoon een PS3 dus boeit mij het wie er wint 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
zombieater
Hardcoreposter

Geplaatst: Vr Feb 06, 2009 6:25 pm Onderwerp: |
|
|
|
Zo lijkt ps3 idd wel beter, maar ik ben het wel eens met Z@3...
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Brandts
Elite

Geplaatst: Vr Feb 06, 2009 10:35 pm Onderwerp: |
|
|
|
| -=SN][PER=- schreef: | Waarom staat er geen tijdlijn op de X-as? Ik vertrouw dit soort dingen niet zo. Daarbij heb ik gewoon een PS3 dus boeit mij het wie er wint  |
Die tijdlijn heb ik zelf weggehaald omdat deze niet te lezen was. Daar stonden de aantal weken vanaf de launch. 0 is dus de launchdatum van de betreffende console zodat is te zien hoe de console verkoopt vanaf zijn launch.
Brandts bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Moelie
Ervaren

Geplaatst: Za Feb 07, 2009 1:22 am Onderwerp: |
|
|
|
Ps3 is pas aan zijn warm up begonnen denk volgensmij gaan ze uiteindelijk de ps2 dik voorbij met de ps3
Moelie bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
holyboy
Elite

Geplaatst: Za Feb 07, 2009 9:51 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik vind het verschil tussen de ps3/360 en de Wii nogal schrikbarend ! Niemand heeft het daar nu over. Maar iedereen zei bij de launch dat de Wii het niet ging trekken zonder de grafische kwaliteiten van de 360 en ps3. Zo zie je maar weer dat ze een groeiende nieuwe doelgroep hebben aangesproken. Dat ze goed zijn ingesprongen op het feit dat gamen niet meer alleen voor nerds is. (nee, ik zeg hier niet dat wij allemaal nerds zijn)
holyboy bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Za Feb 07, 2009 10:33 am Onderwerp: |
|
|
|
jup wii verbaast me ook, steekt boven beiden hoog uit
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Feb 07, 2009 11:51 am Onderwerp: |
|
|
|
De Wii verbaast me juist niets. Het spreekt een nieuw publiek aan, maar de games zijn gewoon 3x niets op een paar na. Daarom ook dat ik mijn Wii verkocht heb en een PS3 heb aangeschaft 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
cyclops
Elite

Geplaatst: Za Feb 07, 2009 11:52 am Onderwerp: |
|
|
|
Wii is zo ie zo een apparaat wat mij verbaast. Wii's verkopen en software niet.
cyclops bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|