Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Nieuwe moderator
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2009 5:11 pm    Onderwerp: Nieuwe moderator Reageer met quote
Omdat we besloten hebben dat Sphinxx niet verder gaat als mod is er plaats voor een nieuwe mod op Evilgamerz. Als je interesse hebt hierin, dan kun je je in dit topic aanmelden, simpelweg door te reageren. Vervolgens kiezen wij dan wie de gelukkige is, middels een stemming, of middels een stemming van de huidige beheerders. Het betreft modrechten voor de algehele gaming secties en de algemene secties, vrijwel van alle forums dus. Als mod heb je simpelweg de taak om jouw secties in de gaten te houden, te beheren en te modereren.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Yorick
Godlike
Godlike

Rating: 17
BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2009 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik heb wel interesse Smile

Yorick bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
holyboy
Elite
Elite

Rating: 49
BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2009 6:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb ook wel interesse. Hoeveel tijd word er verwacht dat je er in steekt? niet dat ik weinig online ben maar toch

holyboy bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2009 7:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote
holyboy schreef:
Ik heb ook wel interesse. Hoeveel tijd word er verwacht dat je er in steekt? niet dat ik weinig online ben maar toch

Er wordt verwacht dat je met regelmaat online bent op het forum, dus niet dat je om de 3 dagen 'n keer langs komt of zo, liefst ongeveer elke dag. Daarnaast verwachten we dat overdreven spam, flame, ruzies etc opgelost worden door de mods die die sectie beheren (eventueel met behulp van andere mods). Je hebt daarnaast toegang tot de modsektie. Hier worden dingen besproken, problemen behandeld en gesproken met overige mods over het een en ander (indien nodig). Verder is het ook handig dat je je eigen secties in leven houdt,indien noodzakelijk en nodig. De taken zijn niet uitermate zwaar, dus je kunt zelf wel 'n beetje inschatten wat we van je verwachten Very Happy

Terug naar boven
zombieater
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2009 7:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik ben wel iedere dag online, maar kben denk ik niet de geschikte persoon...

zombieater bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Yorick
Godlike
Godlike

Rating: 17
BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2009 7:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:

Er wordt verwacht dat je met regelmaat online bent op het forum, dus niet dat je om de 3 dagen 'n keer langs komt of zo, liefst ongeveer elke dag. Daarnaast verwachten we dat overdreven spam, flame, ruzies etc opgelost worden door de mods die die sectie beheren (eventueel met behulp van andere mods). Je hebt daarnaast toegang tot de modsektie. Hier worden dingen besproken, problemen behandeld en gesproken met overige mods over het een en ander (indien nodig). Verder is het ook handig dat je je eigen secties in leven houdt,indien noodzakelijk en nodig. De taken zijn niet uitermate zwaar, dus je kunt zelf wel 'n beetje inschatten wat we van je verwachten Very Happy

ik ben in normale omstandigheden dagelijks online, voor een paar uurtjes.

Yorick bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Kont
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 34
BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2009 8:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ben t al eens geweest en heb toen besloten om ermee te stoppen maar ik bied me wel aan ;P

Kont bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Voltrix
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 56
BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2009 8:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Why not Wink

Voltrix bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Di Feb 17, 2009 12:41 am    Onderwerp: Reageer met quote
zombieater schreef:
Ik ben wel iedere dag online, maar kben denk ik niet de geschikte persoon...

Je bent er nog niet lang genoeg om mod te kunnen worden, wie weet ooit Wink

Terug naar boven
daromalofu
Elite
Elite

Rating: 22
BerichtGeplaatst: Wo Feb 18, 2009 2:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik wil ook wel mod worden Smile ik heb het alleen nog een beetje druk tot het einde van deze week, maa daarna kan ik weer elke dag komen.

daromalofu bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 2
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende