| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Ma Feb 16, 2009 5:11 pm Onderwerp: Nieuwe moderator |
|
|
|
Omdat we besloten hebben dat Sphinxx niet verder gaat als mod is er plaats voor een nieuwe mod op Evilgamerz. Als je interesse hebt hierin, dan kun je je in dit topic aanmelden, simpelweg door te reageren. Vervolgens kiezen wij dan wie de gelukkige is, middels een stemming, of middels een stemming van de huidige beheerders. Het betreft modrechten voor de algehele gaming secties en de algemene secties, vrijwel van alle forums dus. Als mod heb je simpelweg de taak om jouw secties in de gaten te houden, te beheren en te modereren.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Ma Feb 16, 2009 6:35 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik heb wel interesse 
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
holyboy
Elite

Geplaatst: Ma Feb 16, 2009 6:50 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb ook wel interesse. Hoeveel tijd word er verwacht dat je er in steekt? niet dat ik weinig online ben maar toch
holyboy bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Feb 16, 2009 7:08 pm Onderwerp: |
|
|
|
| holyboy schreef: | | Ik heb ook wel interesse. Hoeveel tijd word er verwacht dat je er in steekt? niet dat ik weinig online ben maar toch |
Er wordt verwacht dat je met regelmaat online bent op het forum, dus niet dat je om de 3 dagen 'n keer langs komt of zo, liefst ongeveer elke dag. Daarnaast verwachten we dat overdreven spam, flame, ruzies etc opgelost worden door de mods die die sectie beheren (eventueel met behulp van andere mods). Je hebt daarnaast toegang tot de modsektie. Hier worden dingen besproken, problemen behandeld en gesproken met overige mods over het een en ander (indien nodig). Verder is het ook handig dat je je eigen secties in leven houdt,indien noodzakelijk en nodig. De taken zijn niet uitermate zwaar, dus je kunt zelf wel 'n beetje inschatten wat we van je verwachten 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
zombieater
Hardcoreposter

Geplaatst: Ma Feb 16, 2009 7:22 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik ben wel iedere dag online, maar kben denk ik niet de geschikte persoon...
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Ma Feb 16, 2009 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: |
Er wordt verwacht dat je met regelmaat online bent op het forum, dus niet dat je om de 3 dagen 'n keer langs komt of zo, liefst ongeveer elke dag. Daarnaast verwachten we dat overdreven spam, flame, ruzies etc opgelost worden door de mods die die sectie beheren (eventueel met behulp van andere mods). Je hebt daarnaast toegang tot de modsektie. Hier worden dingen besproken, problemen behandeld en gesproken met overige mods over het een en ander (indien nodig). Verder is het ook handig dat je je eigen secties in leven houdt,indien noodzakelijk en nodig. De taken zijn niet uitermate zwaar, dus je kunt zelf wel 'n beetje inschatten wat we van je verwachten  |
ik ben in normale omstandigheden dagelijks online, voor een paar uurtjes.
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Ma Feb 16, 2009 8:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ben t al eens geweest en heb toen besloten om ermee te stoppen maar ik bied me wel aan ;P
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Voltrix
Evilgamer

Geplaatst: Ma Feb 16, 2009 8:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
Why not 
Voltrix bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Feb 17, 2009 12:41 am Onderwerp: |
|
|
|
| zombieater schreef: | | Ik ben wel iedere dag online, maar kben denk ik niet de geschikte persoon... |
Je bent er nog niet lang genoeg om mod te kunnen worden, wie weet ooit 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Feb 18, 2009 2:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik wil ook wel mod worden ik heb het alleen nog een beetje druk tot het einde van deze week, maa daarna kan ik weer elke dag komen.
|
|
| Terug naar boven |
|
|