| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 8:26 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb alle berichten gelezen.
Ik heb deze topic geopend omdat ik slechte ervaringen had.
Kijk ik geef je gelijk als je Cd's en dvd's besteld dat ze prima op tijd aankomen.
Met de games is het een ramp. Elke keer verneuken ze het. Ze doen er zo lang over. Ik heb samen met mijn neefje SF4 besteled en niet binnen gekregen.
Ze stunten met prijzen....45 voor Killzone 2 niet leverbaar, 36 euro voor SF4 niet leverbaar....etc etc.
Azzwanker bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Godlike

Geplaatst: Di Jun 09, 2009 8:31 am Onderwerp: |
|
|
|
Als er niet leverbaar bij staat, dan bestel je het toch ook niet? Er staat ook Limited Stock. Dat staat er niets voor niets. Waarschijnlijk heb je gewoon net de pech gehad dat ze'm niet uitgeleverd hebben aan jou. Plus die Killzone 2 disc voor 45,- is ook een Amerikanse versie. Daaronder staat de EU versie voor € 55,99
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 9:52 am Onderwerp: |
|
|
|
| Strummer schreef: | | Als er niet leverbaar bij staat, dan bestel je het toch ook niet? |
Nee echt had ik niet zelf bedacht !
Als iedereen het bestelt staat er gewoon dat het besteld is. Vervolgns heb je het na 2,5 maand nog steeds niet binnen. Dan mail je ze en geven ze doodleuk aan dat het niet meer leverbaar is. Dat is bij mij bij SF4 , SOCOM, KZ2 gebeurd. Ik bestel daar niets meer. En 1x kan toeval zijn maar drie keer echt NIET!
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 10:19 am Onderwerp: |
|
|
|
Als dat bedrijf in Azie gevestigd is zou ik het al niet vertrouwen. Dan moet je maar hopen dat je pakket ooit binnen komt, en dat duurt zeker 2 weken dus. En meestal betekent dat dat het een massa verkoop betreft, dus dan kijken ze niet zo nauw. Of het nu goed of slecht is, ik hoor alleen al in dit topic te veel twijfel en negatiefs om er ooit iets aan te schaffen.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Godlike

Geplaatst: Di Jun 09, 2009 10:37 am Onderwerp: |
|
|
|
Reden waarom ze in Azië zitten is omdat daar alles veel goedkoper is. Ik bestel regelt cd's en dvd's daar en binnen 2 week heb ik het in huis. Ik heb 1 keer gehad dat het hoesje beschadigd was en kreeg keurig een nieuw hoesje. Ik heb er zeker meer dan 10 orders geplaatst, en heb alle 10 de orders netjes ontvangen.
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jun 11, 2009 11:54 am Onderwerp: |
|
|
|
Met cd's en dvd's zal het vast goed gaan. Met spelletjes zeker niet! 
|
| Terug naar boven |
|
|
TmoomT
Hardcoreposter

Geplaatst: Zo Okt 18, 2009 1:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik kreeg mijn game gewoon na twee weken binnen precies zoals vermeld. En vooral door de prijzen die soms wel 30 euro verschillen met de NL-winkels, maakt het voor mij heel aantrekkelijk. Dan vind ik het ook geen probleem dat ik wat langer moet wachten.
TmoomT bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Okt 30, 2009 8:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
Lol ik dacht dat je COD5 WOW (het is WAW maar het lijkt erop world Of war:P)bedoelde, maar ik las het verkeerd xD Ik koop echter nooit games via buitenland of wat dan ook altijd wel gezeik...soms ook niet.. maar vaak genoeg wel 
|
|
| Terug naar boven |
|
|