Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Grafische problemen.
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Hardware: Videokaarten, beeldkannonnen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
phoenix
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 21
BerichtGeplaatst: Zo Mei 31, 2009 2:42 pm    Onderwerp: Grafische problemen. Reageer met quote
Hey,
Ik zit nu al echt een tijd met een groot probleem, wat ik maar niet opgelost krijgt.
"t staat hier bij hardware omdat ik denk dat t daarmee te maken heeft, anyhow;

Dit probleem krijg ik om de x aantal minuten als ik Guildwars speel, wat ik toevallig tegenwoordig weer leuk vind, maar ook soms bij CSS( na minimizen ).

Driver problem oid, ineens word alles ingame gaar, dit is niet echt duidelijk te beschrijven dus hier wat screens:

Oplossing? Minimize, dan weer terug ingame, en het is weg voor 10/15/30 minuten, en dan ineens lagg/freeze en na 5 sec weer zo'n rare texture ding.
Ik zie na de driver update ook steeds stralen textures door me beeld heen schieten, in een flits.

Voor de reinstal kreeg ik ook steeds een Nv_Beeldscherm driver error oid. en dan was me resultie ineens 500x600 ofzo, en de kleuren vaag(mono-toon achtig).
En dan restarte ik mijn computer en dan kreeg ik een windows schermpje met"Windows is hersteld van een grote error"

Wat heb ik zelf gedaan: Mijn Drivers geupdate via de nvidia.com hardware detec service.
Windows XP reinstalled.
gw reinstalled.

Ik heb zelf een Nvidia GeForce 8600 GT.

Wat kan ik hieraan doen? ik word er zo moedeloos van....

Laatst aangepast door phoenix op Zo Mei 31, 2009 3:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Vinpower
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Zo Mei 31, 2009 3:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Wat voor videokaart heb je en welke drivers heb je geinstalleerd?

Vriend van mij had laatst de nieuwste nvidea drivers geinstalleerd, en na minimizen van css kreeg hij precies hetzelfde! na installatie van oude drivers was het verholpen!

Vinpower bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
phoenix
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Zo Mei 31, 2009 3:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nvidia GeForce 8600 GT.
En de laatste drivers voor die kaart zijn:
185.85_desktop_winxp_32bit_international_whql.

Is het niet slecht om oude drivers te instaleren? gaan dan bijv andere games niet kut lopen doen?

ik las op gw-fora om 169.xx te instaleren.Zou dit werkelijkwaar kunnen helpen?
En waar vind ik die nog? en hoe instaleer ik die? de oude gwn laten zitten, of moet die eerst weg? safe-mode?

alvast bedankt Smile
Terug naar boven
Strummer
Godlike
Godlike

Rating: 89
BerichtGeplaatst: Zo Mei 31, 2009 3:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb precies het zelfde op dit moment, alleen wel bij een ander spel. Volgens mij heeft het zoals Vinpower al zei met drivers te maken. Ik heb laatst nieuwe drivers gedownload voor mijn kaart. Misschien maar even weer de oude drivers proberen...

Geplaatst 31 Mei 2009 16:42:

Ik heb trouwens wel een andere videokaart

Strummer bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Vinpower
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Zo Mei 31, 2009 3:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
het is opzich niet slecht, sommige games zoals gta4 vereisen 1 van de nieuwste drivers van ati anders draait gta4 niet optimaal! dus je moet het uittesten!

http://downloads.guru3d.com/ hier kan je oudere drivers vinden, en ik weet niet als een uninstall volstaat bij drivers, volgens mij wel!

Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Zo Mei 31, 2009 4:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Download sowieso even de nieuwste driver en gebruik ook drivercleaner om al je ouder drivers te verwijderen. Waar het ook nog aan liggen is warmte. Dus kijk even of je kaart niet te warm wordt.

-=SN][PER=- bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
phoenix
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Zo Mei 31, 2009 5:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ja veel mensen zeiden dat ook al, maar er zijn heel veel reports dat het echt driver onzin is. Maar ik heb ff SpeedFan gedownload zodat ik na een uur ff de warmte kan checken.

Wat is de volgorde van instalatie?
oude drivers instaleren
nieuwe drivers deinstaleren
drivercleaner er overheen.
reboot.

celebrate?
Terug naar boven
Vinpower
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Zo Mei 31, 2009 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
drivers die je nu hebt deinstalleren door middel van drivercleaner, en dan de gewenste versie erop knallen en dan reboot:)

lijkt mij het logisch;)

Terug naar boven
phoenix
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Zo Mei 31, 2009 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote
als ik t goed heb is de moet ik voor 169.xx serie dus:
http://downloads.guru3d.com/ForceWare-169.44-XP-(32-bit)-download-1874 .html
Hebben,

er staat ook, It boasts support for GeForce FX, 6, 7 and 8 series cards , ik heb een 8600 GT, dus die word er door ondersteund nou, ik ga dat eens proberen. nadat ik ff sims3 gespeeld hebt, ieg als dat wel draaid Wink

Alvast erg bedankt!

Geplaatst Zo Mei 31, 2009 7:20 pm:

Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Mei 31, 2009 8:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Als je nieuwe drivers installeert hoef je de oude niet te uninstallen op zich. Zijn vaak problemen met drivers, vooral bij ATI imo, dat de ene game wel werkt, en dan een andere weer niet, en dan werkt de ene weer wel, en de ander ineens weer niet. Gewoon nieuwste drivers pakken, en anders idd van Guru oudere downloaden.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Hardware: Videokaarten, beeldkannonnen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 3
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende