| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Strummer
Godlike

Geplaatst: Vr Aug 06, 2010 9:22 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Vinpower schreef: |
en zinvol posten, daar word zeker met meer waardering naar gekeken! | Uiteraard, dat lijkt me logisch:)
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 06, 2010 11:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Black is zeker een kanshebber, maar als je 1 maand actief bent word je zeker nog niet de winnaar idd. |
dat snap ik.. zoals de andere zeggen... gewoon actief blijfen.. word vanzelf wel member van de maand... maar Redrum er staat bij mij naam ook nog zo'n teken van member van de maand.. moet die niet weggehaald worden?
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 10, 2011 9:24 am Onderwerp: |
|
|
|
Helaas kunnen we in de komende tijd even geen prijzen meer weg geven voor de member van de maand actie. Dit omdat onze sponsor voorlopig niet meer doorgaat met het beschikbaar stellen van games in ruil voor de banners op de website. We hopen binnenkort een alternatief te kunnen zoeken en vinden.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
usurper
Elite

Geplaatst: Ma Jan 10, 2011 11:51 am Onderwerp: |
|
|
|
Dat is jammer, maar het is te hopen dat er voor aspirant leden vd maand iets leuks tegenover gaat staan.
Ik vond het een mooie beloning. Indertijd Red Dead Redemption gekregen en daar geen spijt van gehad.
Sterker nog. Voor mij de game van het jaar.
usurper bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 10, 2011 12:30 pm Onderwerp: |
|
|
|
mischien bij ubisoft raving rabbids adopteren? 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 10, 2011 6:37 pm Onderwerp: |
|
|
|
We doen wat we kunnen. We gaan voorlopig nog niet druk druk op zoek naar alternatieven, maar we hopen dat er een op onze weg zal gaan komen die mee wil werken. We hebben zo onze contacten dus wie weet. We houden er uiteraard ZEKER wel rekening mee bij prijsvragen en dergelijke als mensen MVDM zijn geworden, of actief zijn, en ze hebben nog niet vaak of zelfs nooit iets gewonnen.
|
|
| Terug naar boven |
|
|