| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Ma Jul 06, 2009 10:43 am Onderwerp: Leuk speakersetje voor de TV |
|
|
|
Mensen, ik ben momenteel op zoek naar 'n leuke speakerset (2 speakers, subwoofer) voor m'n aankomende TV, maar ik heb bij god geen idee wat voor sets tegenwoordig bruikbaar zijn voor TV's. Kun je bijvoorbeeld 'n gewone PC set aansluiten op de TV? Of moet je echt 'n speciale set hebben? En verkoopt Creative die sets ook voor TV's en dergelijke? Want daar gaat m'n voorkeur wel naar uit.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Ma Jul 06, 2009 5:35 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik zou echt voor home cinema gaan (minstens 5.1 ofzo) is echt veel mooier geluid als je veel dvdtjes ofzo kijkt dan een gewone 2.1 set.. is zeker de moeite waard dan!
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jul 06, 2009 6:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb geen ruimte op dit moment voor 5.1, ik zou het zelf ook zeker nemen, maar ik kan het amper kwijt hier, woon nog niet op mezelf dus, als ik over 'n jaar of 2, 3 op mezelf ga wonen overweeg ik zoiets zeker, maar nu nog niet.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jul 06, 2009 7:23 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik zou een leuke receiver nemen die je kan uitbreiden. Dan kan je beginnen met 2 speakers (met mooie lage tonen, heb je de sub ook niet nodig). Ik weet alleen je budget niet? Zo'n set kan je in elk geval makkelijk uitbreiden met meerdere speakers 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jul 06, 2009 11:06 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik dacht aan maximaal 100 Euro. Wat moet je precies met die receiver dan? Moet je die er tussen steken of zo?
|
|
| Terug naar boven |
|
|
WeSs0
Elite

|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Godlike

Geplaatst: Di Jul 07, 2009 6:00 pm Onderwerp: |
|
|
|
Gewoon een logitech speaker-set nemen. Geven echt goed geluid vooral de iets duurdere 2.1 setjes. Zoals WeSs0 zei ¨Subliem geluid komt hier uit¨
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jul 07, 2009 11:22 pm Onderwerp: |
|
|
|
Logitech, tja, ik ben meer fan van Creative, al is Logitech ook een goed merk, maar hun designs vind ik wat lomper, deze vind ik bv wel leuk, simpel, niet duur (hoeft niet perse 100 Euro te kosten) en lijkt aardig te werken:
http://azerty.nl/8-1070-59438/creative-inspire-a300-multim.html
Maar goed, moet nog even kijken of mijn mic uitgang niet aan de zijkant van de TV zal zitten, want dan heb ik zo'n lelijke kabel aan de zijkant eruit steken, dat vin dik niks...

|
|
| Terug naar boven |
|
|
WeSs0
Elite

Geplaatst: Wo Jul 08, 2009 3:26 am Onderwerp: |
|
|
|
Die goedkope creative setjes zijn echt niks hoor
WeSs0 bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jul 08, 2009 11:13 am Onderwerp: |
|
|
|
Wat is niks... Ik heb speakersets die 100 Euro kosten in 2001 (4.1) en nog steeds is het kraakhelder geluid, dus dat zal nu lichtig niet verslechterd zijn. Ik hoef geen Bose setje van 100e Euro's, want die zijn ook weer 10x beter dan Logitech en Creative setjes van tegenwoordig. Het verschil zit 'm volgens mij vooral in de kwaliteit bij echt harde geluiden, normaal zijn vrijwel alle normale setjes wel helder, behalve als je de volume wat hoger zet.
|
|
| Terug naar boven |
|
|