| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Wo Sep 16, 2009 4:43 pm Onderwerp: |
|
|
|
@ Brandts, aah man je bent echt gek haha, ik wil je niet pissig maken hoor.. maar dat is toch juist kicken man!! met al dat upgrade en xp points, en je kan echt wel meteen voluit schieten... alleen dan niet met alle wapens nee.. maar dat is juist het vette, je krijgt een doel om alle wapens te unlocken, en challenges te behalen en gewoon de beste te worden en uiteindelijk de hele wereld te veroveren !moewhaha!! ow.. ik ga er een beetje te veel in op.. sry..
@ holyboy, ja ik vind dit wel leuk om te maken, als je nog zoiets wilt hebben van een ander spel wil ik het gerust maken het is alleen verdraait lastig in zon klein tekst schermpje alles te type, en dat ie na elke vette tekst of schuine tekst ..of onderstreepte tekst meteen weer helemaal naar boven verspringt...
Laatst aangepast door maniak pablo op Wo Sep 16, 2009 4:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Wo Sep 16, 2009 4:47 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Brandts schreef: | @ maniak pablo
Ik heb ook zoveel kills als je de singleplayer meetelt
Mijn voorkeur gaat ook uit naar singleplayer games en de multiplayer vind ik een leuke toevoeging. MW2 is vooral gericht op multiplayer waar een verplicht singleplayer aanhangt. Daarnaast houd ik niet van het upgraden met XP-points en dat soort dingen. In een multiplayer wil ik vanaf het begin gewoon voluit kunnen knallen met alle beschikbare wapens. Vandaar dat MW2 mij niet trekt. Misschien dat ik hem wel eens ga proberen maar zeker niet vanaf de launch. |
Ik wil niet zeggen dat de singleplayer er verplicht aanhangt! In cod4 vond ik de sp zeer vet!
Maar ik moet deze nog steeds pre-ordenen! kan niet wachten!
Vinpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Sep 16, 2009 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Brandts schreef: | Mooi topic, alleen ga ik niet alles lezen Dit is namelijk geen game voor mij en ga hem waarschijnlijk ook niet kopen. Verklaar me maar voor gek  |
YES, eindelijk iemand anders die die game niet gaat kopen ik dacht al dat ik de enige was XD
@maniak pablo
Mooi topic
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Brandts
Elite

Geplaatst: Wo Sep 16, 2009 7:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
| maniak pablo schreef: | @ Brandts, aah man je bent echt gek haha, ik wil je niet pissig maken hoor.. maar dat is toch juist kicken man!! met al dat upgrade en xp points, en je kan echt wel meteen voluit schieten... alleen dan niet met alle wapens nee.. maar dat is juist het vette, je krijgt een doel om alle wapens te unlocken, en challenges te behalen en gewoon de beste te worden en uiteindelijk de hele wereld te veroveren !moewhaha!! ow.. ik ga er een beetje te veel in op.. sry..  |
Haha, hier word ik niet snel pissig van. Ik vind singleplayer games gewoon veel leuker en het is net dat upgraden en xp-points wat ik minder leuk vind. Vandaar dat MW2 niets is voor mij maar dit is puur mijn smaak ;)
Geplaatst 16 Sep 2009 19:21:
| Vinpower schreef: |
Ik wil niet zeggen dat de singleplayer er verplicht aanhangt! In cod4 vond ik de sp zeer vet!
Maar ik moet deze nog steeds pre-ordenen! kan niet wachten! |
Maar je bent toch wel met me eens dat het in CoD4 vooral om de multiplayer gaat? Ik koop liever een game die uitspingt qua singleplayer zoals Batman of Uncharted
Brandts bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Sep 16, 2009 8:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
@ brandts, ja maar een single player game ben je sneller op uitgekeken, neem bijvoorbeeld fallout 3, daar heb je ook xp- points en moet je levelen etc, en dat vindt je wel leuk? maar fallout 3 speel je 1 keer uit, dan speel je het voor de 2de keer dan weet je al alles, maar heb je alleen een ander mannetje, dan is het daarna niet meer leuk omdat je alles al weet... ook met batman of uncharted, met elk spel eigenlijk:P multiplayer is el-ke keer weer anders, andere mensen, verschillende taktieken, je wordt geowned of je owned, je speelt met vrienden (clan battles). cod4/5 en gow2 zijn daar voorbeelden van. Ik koop liever een game die uitblinkt in de multiplayer, maarja.. daar heb je er niet zo veel van... ik merk in iedergeval wel dat smaken verschillen en dat meerdere mensen modern warfare 2 gewoon niet gaan kopen. Waar ik niet bij kan met mn pet 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Brandts
Elite

Geplaatst: Do Sep 17, 2009 7:38 am Onderwerp: |
|
|
|
Fallout 3 heb ik ook niet gespeeld Daarnaast vind ik het wel leuk om een singleplayer vaker te spelen. Zo kun je een game op hard proberen nadat je op normal hebt gespeeld. Je zult dan vaak merken dat dit een wereld van verschil is. Je zult je tactieken moeten aanpassen en dan beleef je de game op een andere manier. Verder merk je bij een goede singleplayer vaak op dat er ook andere mogelijkheden zijn en zo ontdek je bij een 2e keer spelen veel meer nieuwe dingen. Zo heb ik Batman al 2x uitgespeeld en Uncharted volgens mij wel 4x.
Ik denk dat we hier wel over kunnen blijven discussiëren maar uiteindelijk blijft het een kwestie van smaak dus ik denk dat we het nooit eens zullen worden 
|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Godlike

Geplaatst: Do Sep 17, 2009 8:03 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik zou CoD eigenlijk alleen maar voor de SP spelen. De MP trekt mij gewoon niet, ik houd er niet zo van. "t is altijd maar hetzelfde naar mijn idee...
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 17, 2009 8:15 am Onderwerp: |
|
|
|
@ brandts ja oke...ik geef het op... jij wint nah het is inderdaad gewoon kwestie van smaak, als er geen verschillende smaken waren in de wereld.. nou... moest je eens kijken hoe het er dan uitzag... ach ja brandts je moet maar zo zien heb je weer wat berichten kunnen posten met deze discussie om je 1000 berichtjes te kunnen halen ( en wel met nuttige post, denk ik zo) 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Brandts
Elite

Geplaatst: Do Sep 17, 2009 11:50 am Onderwerp: |
|
|
|
Haha voor de berichten hoef ik het niet te doen. Die 1000 haal ik vanzelf wel een keer.
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 17, 2009 2:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
Hoorde vandaag dat de demo van het spel uit was gekomen, maar geloofde het al niet. Deze game moet ik zsm. hebben, jammer dat ie niet in de herfstvakantie al verschijnt.
|
|
| Terug naar boven |
|
|