Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
poorten openen
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Internet & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nelis44
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 54
BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2009 10:54 am    Onderwerp: poorten openen Reageer met quote
Voor een game wil ik de poorten 20100 tot 20110 openen (UDP).
Op zich ben ik wel goed op de hoogte hoe dit allemaal moet.
Maar nu hebben we een Xperiabox, aangezien we nu glasvezel hebben.
Thomson TG787v SIP is onze router, en als je daar poorten wil openen krijg ik volgende schermpje.

Bij protocollen laat ik gewoon any staan, ik neem aan dat dan beide TCP en UDP geopend blijven.
Poort bereik voer ik in 20100 tot 20110

Maar wat moet ik dan invoeren bij omzetten naar...
Ik kan 5 cijfers invoeren.
En wat moet ik invoeren bij trigger port.

Groeten
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2009 10:59 am    Onderwerp: Reageer met quote
Logisch lijkt dat je daar de lokale IP's in moet voeren van de PC waarnaar hij moet forwarden. Maar ik denk dat je daar nogmaals het poortnummer neer moet zetten. Dus 2 maal invoeren, beide poorten eenmaal. Beetje rare werking moet ik zeggen. Heb je geen Virtual console pagina of zo ipv een specifieke game pagina?

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
nelis44
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2009 11:06 am    Onderwerp: Reageer met quote
Nee dat is er niet ik vind het ook zo vreemd want normaal heb je idd virtual console daar kan ik gewoon hardstikke goed mee overweg maar dit... Je kan ook bij omzetten naar ook maar 5 cijfers toevoegen. Dus een lokale ip kan niet eens. Dus ik vind het een beetje vreemd.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2009 1:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Die 5 cijfers moeten wel wijzen naar 'n poortnummer, anders kan het niets zijn als je niet meer kan invullen.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
nelis44
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Ma Sep 21, 2009 10:41 am    Onderwerp: Reageer met quote
Er stonden enkele spellen vooraf geconfigureerd nu heb ik ervoor gezorgd dat het goed staat en goed gekoppeld is aan een apparaat. Maar nog steeds werkt het niet helemaal. Ik heb upnp aangezet weet niet of dat helpt? Ik heb windows firewalls geconfigureerd en men alternatieve virusscanner uitgeschakeld maar hetl ijkt allemaal niks te werken...

Geplaatst Ma Sep 21, 2009 10:41 am:

Btw triggerport hoef ik toch niet in te vullen he? Dat is toch meer redirecten van poort forwarden toch?
Terug naar boven
Mobster
Godlike
Godlike

Rating: 23
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2009 12:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Triggerport is wel handig om te gebruiken, dit zorgt ervoor dat die port alleen open gaat wanneer jij hem gebruikt. Dus als je SoF opstart opent hij die port, zorgt wel voor een veilig netwerk Smile.

Oeh, wat een kick van dit topic...
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Internet & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1