| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
TmoomT
Hardcoreposter

Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 2:38 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb hem nu ook eindelijk op de 360. Kom nou al niet verder in de derde missie
Straks maar even kijken hoe andere mensen dat aanpakken.
TmoomT bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 6:31 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ja, ik heb hem ook even gespeeld, echt tergend lastige game en de controls zijn erg onlogisch als je 't mij vraagt. Beetje weirde interfaces enzo, en je gaat te snel dood. Het is wel realistisch, maar de graphics zijn eigenlijk te matig om echt goed realisme over te kunnen brengen. Ik vind hem tegenvallen. Ik denk dat ik hem niet meer ga spelen in de komende tijd.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 6:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Ja, ik heb hem ook even gespeeld, echt tergend lastige game en de controls zijn erg onlogisch als je 't mij vraagt. Beetje weirde interfaces enzo, en je gaat te snel dood. Het is wel realistisch, maar de graphics zijn eigenlijk te matig om echt goed realisme over te kunnen brengen. Ik vind hem tegenvallen. Ik denk dat ik hem niet meer ga spelen in de komende tijd. |
ik heb zo een beetje hetzelfde gevoel bij deze game..
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Godlike

Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 11:58 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik totaal weer niet, vond het echt wel een topper. Sommige missies wat pittig, wat alleen maar goed is. Call of Duty games speel je zo uit, hier heb ik wel wat langer over gedaan. Missie 3 is wel lastig idd, even door bijten
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
zombieater
Hardcoreposter

Geplaatst: Ma Jan 04, 2010 8:50 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb er wel een beetje naar gekeken, maar niet gehaal. Mss ooit nog in de budgetbak...
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 07, 2010 10:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
Je mag m wel van mij kopen 30 euro.
|