| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Za Okt 17, 2009 10:13 am Onderwerp: |
|
|
|
10 out of 10
hey uhm pablo je krijgt wel extra kans om te winnen doordat wij op jouw link klikken dus bedankt ons maar
Ik heb die link ook aan een paar van mijn (cod verslaafde) vrienden gegeven 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 17, 2009 12:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nou volgens mij maak ik alleen echt extra kans als je registreert, wat maar 1 persoon heeft gedaan, toen kreeg ik namelijk persoonlijk mail met bericht: You've had 1 new gamer take the Modern Warfare 2 quiz through your unique URL:
http://www.playfire.com/win-codmw2/313331313137
This has resulted in 1 extra chance of winning a copy of the Modern Warfare 2 Prestige Edition of the game. Well done!
Hoe jullie het doen met even snel invullen (zonder registreren) krijg ik dus geen mail maar maakt niet uit hoor Gaat om de lol eh, kijken hoeveel je van het spel weet en toch een kleine kans erop maken.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Wouter36
Hardcoreposter

Geplaatst: Zo Nov 01, 2009 4:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
http://www.playfire.com/win-codmw2/323037343333
Volgens mij de juiste antwoorden:
1 Infinity Ward
2 PS3, XBOX360, PC
3 November 10th 2009
4 fourzerotwo
5 Dual-wield handguns
6 Modern Warfare 2: Ghost
7 False - It's one iteration on
8 Square Enix
9 Task Force 141
10 Sergeant Gary "Roach" Sanderson
Wouter36 bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 01, 2009 5:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
| maniak pablo schreef: | Nou volgens mij maak ik alleen echt extra kans als je registreert, wat maar 1 persoon heeft gedaan, toen kreeg ik namelijk persoonlijk mail met bericht: You've had 1 new gamer take the Modern Warfare 2 quiz through your unique URL:
http://www.playfire.com/win-codmw2/313331313137
This has resulted in 1 extra chance of winning a copy of the Modern Warfare 2 Prestige Edition of the game. Well done!
Hoe jullie het doen met even snel invullen (zonder registreren) krijg ik dus geen mail maar maakt niet uit hoor Gaat om de lol eh, kijken hoeveel je van het spel weet en toch een kleine kans erop maken. |
Ik heb me wel geregistreerd en zelf heb ik al iets van 10 recruits 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 01, 2009 6:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
Zo doe je goed. Ik had er ook 10. Dus misschien kunnen we wel winnen! En dan nog is playfire een vette site om je game verzameling te showen.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Wouter36
Hardcoreposter

Geplaatst: Zo Nov 01, 2009 7:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
Lol denk je dat echt?
Er zijn denk ik genoeg mensen die meer dan 100 hebben..
Wouter36 bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 01, 2009 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
| maniak pablo schreef: | | Zo doe je goed. Ik had er ook 10. Dus misschien kunnen we wel winnen! En dan nog is playfire een vette site om je game verzameling te showen. |
een vriend van mij heeft al 65 XD
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 01, 2009 11:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
hehe de wii versie staat er niet bij omdat hij appart ontwikkeld is volgens mij heb zelf ook ff meegedaan maar winnen doe je toch niet die site is denk ik huge als geak...
maar ook gelijk ff een account gemaakt en wat info op me profiel gezet met games etc.. 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 01, 2009 11:59 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nee de WII versie staat er niet bij omdat die er niet komt. 
|
|
| Terug naar boven |
|
|